به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,581
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 12,620
بازدید ماه: 18,410
بازدید کل: 23,506,782
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۱۸۱ -شهادت استواریکم "رضا احترامی" مامور یگان امداد پلیس در بندرعباس ۱۴۰۱/۰۲/۲۶

شهادت استواریکم "رضا احترامی"

مامور یگان امداد پلیس در بندرعباس

  ۱۴۰۱/۰۲/۲۶

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان، استواریکم "رضا احترامی" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس در درگیری با قاچاقچیان سوخت آسمانی شد.

 

وی افزود: پس از بررسی بارنامه مشخص شد بارنامه جعلی بوده و راننده اقرار کرد محموله سوخت را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری و قصد فروش به قاچاقچیان را داشته که حین انتقال خودرو به یگان انتظامی راننده در مسیر انتقال چندین مرحله اقدام به خاموش کردن خودرو کرده و نهایتاً ضمن سرپیچی از دستور مامورین با فاصله ۶ متری از جاده اصلی در شانه خاکی توقف و از ادامه مسیر خودداری می نماید.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در همین حین یکدستگاه خودروی پژو پارس که اسکورت خودرو حامل سوخت بوده به قصد جلوگیری از انتقال خودرو، به صورت خلاف جهت و به صورت عمدی و با سرعت زیاد به سمت مأموران حمله ورشده و ابتدا با یکی از کارکنان برخورد جزئی و با زیر گرفتن احدی دیگر از کارکنان به هویت استوار یکم "رضا احترامی"، منجر به شهادت این مأمور جان برکف انتظامی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: راننده خودرو پژو پارس به هویت دانیال ج (فرزند راننده  کامیون تانکر حامل سوخت) که از ناحیه هر دو پا مورد اصابت گلوله همکاران شهید قرار گرفته است پس از دستگیری در بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس، تحت مداوا قرار گرفت.

در این عملیات ۳۰هزار لیتر گازوئیل  گازوئیل قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

 

 تشییع پیکر شهید «رضا احترامی» در بندرعباس

   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

پیکر شهید رضا احترامی در بندرعباس تشییع شد | خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس- پیکر شهید رضا احترامی دیروز با حضور مردم بندرعباس از چهارراه شهدا تا بهشت زهرای این شهر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد. این شهید از کادر نیروی انتظامی و یگان امداد این نیرو بود که شامگاه دوشنبه ۲۶ اردیبهشت در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسیده بود.
 

 

Image result for ‫گل لاله‬‎