به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 18,735
بازدید دیروز: 23,157
بازدید هفته: 126,234
بازدید ماه: 173,421
بازدید کل: 23,661,813
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۳۱ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 19 April 2024
الجمعة ، ۱۰ شوّال ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
612 - حزب‌الله: اولویت مقاومت محافظت از ثروت نفتی و گازی لبنان است ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

حزب‌الله:

اولویت مقاومت محافظت از ثروت نفتی و گازی لبنان است

   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

نماینده حزب‌الله: اجازه توهین سعودی به مقدسات لبنانی‌ها را نمی‌دهیم


نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان با اشاره به فتنه‌جویی مزدوران رژیم صهیونیستی علیه مقاومت تأکید کرد که حفاظت از ثروت کشور یک مسئله ملی بوده که مقاومت آن را در رأس اولویت‌های خود قرار داده است.
«حسن فضل‌الله» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسمی که به مناسبت احیای ماه محرم برگزار شده بود، اعلام کرد که محافظت از ثروت نفتی و گازی و سرمایه‌گذاری روی آن یک موضوع ملی است که مقاومت امروز آن را سرلوحه کار خود قرار داده است. هر سخنی که «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله می‌فرماید و همه اقداماتی که مقاومت در رابطه با محافظت از حقوق دریایی انجام داده ـ از فرستادن پهپادها به میدان «کاریش» تا انتشار کلیپ مختصات مواضع رژیم صهیونیستی ـ همگی در چارچوب یک برنامه مشخص برای دفاع از منافع لبنان است. به گزارش تسنیم، فضل الله افزود: «مقاومت در مسیر دفاع از حقوق و منافع لبنان با هر خطر و تهدید و چالشی مقابله و از آخرین فرصت‌ها در این زمینه استفاده می‌کند. همه اظهار نظرها و مواضع و دیدگاه‌ها و نظرات مقاومت همچنان در جریان است تا برای رسیدن به آنچه که در مصلحت لبنان است اقدام کند؛ زیرا بهره‌برداری از ثروت‌های دریایی تنها راه نجات کشور از بحران مالی و اقتصادی است. حفاظت از ثروت‌های لبنان یک موضوع ملی است که مقاومت در رأس اولویت‌های خود قرار داده است.»
حسن فضل‌الله تصریح کرد: «لبنان 2022 با لبنان 1982 کاملاً متفاوت است؛ اما هنوز هم برخی در لبنان هستند که همچنان در توهم به سر می‌برند و عظمت این تغییر را درک نکرده‌اند. هویت ملی لبنان امروز این است که به عنوان یک کشور عربی در برابر دشمن صهیونیستی مقاومت کند و از حقوق و حاکمیت خود دفاع نماید. برخی تصور می‌کنند که می‌توانند با سخنرانی‌های تحریک‌آمیز، تفرقه‌افکنی و بزرگ‌تر کردن مشکلات، مانع پروژه واقعی ملی‌ای شوند که ما در حال اجرای آن هستیم و این مسئله را قبل و بعد از انتخابات دیدیم.»
رسانه‌های صهیونیستی: نصرالله به حرفش عمل می‌کند
خبر دیگر از جبهه مقاومت آن‌که اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره مناقشه مرزی به رژیم صهیونیستی و تهدید این جنبش به هدف گرفتن کشتی‌های استخراج گاز تل‌آویو، صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده است. «ایال زیسر»، کارشناس امور سوریه و لبنان در دانشگاه تل‌آویو در گفت‌وگو با یکی از رادیوهای اسرائیل گفت: «وقتی نصرالله می‌گوید کاری را انجام می‌دهد، آن را عملی خواهد کرد و تاریخ نشان می‌دهد که او این کار را انجام داده است.» به گزارش فارس، وی گفت: «از سال ۲۰۰۶ تا کنون این نخستین باری است که نصرالله این‌گونه صحبت می‌کند و به همین دلیل من معتقد هستم که اظهارات او باید جدی گرفته شود.»