به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,072
بازدید ماه: 16,862
بازدید کل: 23,505,234
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۹ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۸۱ - سید حسن نصرالله: آمریکا و اسرائیل بزرگ‌ترین مظهر شیطان هستند جهاد همچنان ادامه دارد ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
سید حسن نصرالله:
 
 آمریکا و اسرائیل بزرگ‌ترین مظهر شیطان هستند
 
جهاد همچنان ادامه دارد 
 
  ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

سید حسن نصرالله: آمریکا و اسرائیل، بزرگترین مظهر شیطان هستند | خبرگزاری فارس

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی، شیطان مجسم هستند، گفت که مبارزه و جهاد این جنبش همچنان 
ادامه خواهد داشت.
«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شامگاه روز سه‌شنبه در پنجمین شب از ماه محرم‌الحرام در محفل عزاداری تأکید کرد: «جهاد ما، دعوت به مقاومت فراگیر است. امروز و در زمان کنونی، آمریکا و اسرائیل شیطان مجسم هستند. این جنگ هم ادامه دارد.» سید مقاومت لبنان تأکید کرد که تحریم اقتصادی یک جنگ است و صبر کردن در برابر آن، جهاد به شمار می‌رود. مقابله با تحریم هم یک مقابله جهادی است و دشمن نیز، جنگ متنوعی علیه مقاومت در پیش رفته است و به همین دلیل باید با راه‌های مختلف با آن مقابله کرد. دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه، دشوارترین جنگی بود که حزب‌الله وارد آن شد، تصریح کرد: «این جنگ در شرایط اختلافات داخلی صورت گرفت، ولی ما به خداوند پناه بردیم و او نیز ما را به پیروزی رساند؛ زیرا نیت صادقانه ما را مشاهده کرد.» وی با اشاره به اینکه این جنبش از چهل سال پیش تا کنون به امام حسین‌(ع) و جدش حضرت رسول (ص) اقتدا می‌کند، خاطر نشان کرد: «این چنین است که جنبش ما، یک جنبش جهادی است. تا زمانی هم که طرح آمریکا و اسرائیل وجود داشته باشد، ما در سطوح نظامی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی با آن مقابله می‌کنیم.»
به گزارش فارس، وی با بیان اینکه باید در این جنگ ایستادگی کنند و آن را جهاد در راه خدا می‌داند، ادامه داد: «دشمن بر روی تسلیم شدن و فروپاشی حساب باز کرده است. البته پاسخ مردم در زمان انتخابات بسیار دندان شکن بود و نتایج هم دشمن را ناامید کرد؛ به ویژه اینکه بعد از گذشت سه سال از محاصره اقتصادی صورت گرفت. دبیرکل حزب‌الله ضمن انتقاد از وعده‌های توخالی سفیر آمریکا مبنی بر انتقال گاز از مصر و انتقال برق از اردن، گفت: «یک سال گذشت، ولی هیچ اتفاقی رخ نداد. در پایان هم، بوقهای رسانه‌ای علیه مقاومت، دست به تبلیغ زدند و آن را مسئول [بحران لبنان] معرفی کردند.» نصرالله در پایان و درباره بحران سوخت در لبنان هم تأکید کرد: «در موضوع سوخت هم دل ما به حال مردم لبنان می‌سوزد. به همین دلیل پیشنهاد قبلی ایران برای فروش فرآورده‌های نفتی با لیره لبنان را مطرح، و آن را به مسئولان لبنانی ارائه کردیم، ولی وتوی آمریکا مانع از انجام این کار شد.»
مقام صهیونیست: حزب‌الله پیروز شد
خبر دیگر آن‌که یک مسئول بلندپایه صهیونیستی روز سه‌شنبه اذعان کرد که در مسئله ترسیم مرزهای دریایی لبنان، این رژیم شکست خورده است. شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول که اشاره‌ای به نامش نشده و در بخش گاز فعالیت دارد، گزارش داد، توافق ترسیم مرزهای دریایی فلسطین اشغالی با لبنان که در حال شکل‌گیری است، «تسلیم کامل از سوی اسرائیل» است. وی تصریح کرد، این توافق تسلیم شدن در برابر لبنان است و این مسئله از سوی یائیر لاپید نخست‌وزیر و بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صورت گرفته است. این مسئول صهیونیست همچنین اذعان کرد که چنین توافقی در صورت حصول، «پیروزی بزرگی برای حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله» لبنان است.