به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,160
بازدید ماه: 16,950
بازدید کل: 23,505,322
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۴۳۰ - ملاقات رئیس‌جمهور با رهبر معظم انقلاب پس از بازگشت از سفر ازبکستان: ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ملاقات رئیس‌جمهور با رهبر معظم انقلاب پس از بازگشت از سفر ازبکستان:
آرزوی توفیق رهبر معظم انقلاب برای رئیس‌جمهور در آستانه سفر به نیویورک
    ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از گزارش و مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی رئیس‌جمهور در سفر به ازبکستان، برای رئیس‌جمهور در آستانه سفر به نیویورک آرزوی توفیق کردند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، در بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کرد.
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با ابراز خرسندی از گزارش و مجموعه اقدامات صورت گرفته، برای رئیس‌جمهور در آستانه سفر به نیویورک آرزوی توفیق کردند.
آیت‌الله رئیسی روز چهارشنبه ۲۳ شهریور در صدر هیئتی سیاسی و اقتصادی تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد؛ وی در نخستین روز سفر خود پس از انجام استقبال رسمی، دیدار و مذاکرات دو جانبه با همتای ازبکستانی خود داشت و در پایان این دیدار ۱۷ سند همکاری در حوزه‌های اقتصادی، حمل‌ونقل، ترانزیت، امور فرهنگی و ورزشی امضا شد. همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به نمایندگی از کشورمان اسناد مربوط به عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای را امضا کرد.
رئیس‌جمهور در حاشیه این اجلاس دیدارهایی با سران کشورهای مختلف از جمله روسیه، چین، پاکستان، بلاروس، قرقیزستان، تاجیکستان، هند و دبیرکل سازمان همکاری شانگهای داشت و سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران را توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با همسایگان و کشورهای منطقه ذکر کرد.
دیدار با تجار ایرانی در ازبکستان، حضور در جمع نمازگزاران مسجد اهل بیت رسول‌الله‌(ص) سمرقند و غرس نهال یادبود اجلاس از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در روز دوم سفر بود.
آیت‌الله رئیسی روز جمعه در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای شرکت کرد و ضمن قدردانی از اعضای کشورهای عضو برای موافقت با عضویت ایران تعامل و پیوستگی حداکثری با کشورهای منطقه از جمله اعضای سازمان شانگهای و حضور موثر در ترتیبات منطقه‌ای و بین‌المللی را در کانون سیاست خارجی ایران دانست و گفت: با حضور فعال و موثر ایران در فعالیت‌های سازمان شانگهای، این عضویت به عنوان یکی از تحولات مهم در تاریخ این سازمان ثبت خواهد شد.
رئیس‌جمهور قرار است این هفته به منظور شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شود.