به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 20,996
بازدید دیروز: 22,691
بازدید هفته: 105,339
بازدید ماه: 152,568
بازدید کل: 23,640,928
افراد آنلاین: 80
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۳۰ فروردین ۱٤۰۳
Thursday , 18 April 2024
الخميس ، ۹ شوّال ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۱۳۳۴ - سرلشکر باقری: فتح خرمشهرهای آینده با نگاه به داشته‌های ملی و جوانان محقق می‌شود ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

سرلشکر باقری: 

فتح خرمشهرهای آینده با نگاه

به داشته‌های ملی و جوانان محقق می‌شود 

۱۴۰۱/۰۶/۳۰

سرلشکر باقری: شاهد اتفاقات ناگواری در افغانستان هستیم | خبرگزاری بین المللی  شفقنا

 

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: عزیزانی که امروز توفیق شرفیابی به محضر شما را پیدا کرده‌اند جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، جانبازان، روحانیون و اقشار مختلف دفاع مقدس هستند.
وی افزود: موجب افتخار است که در گام دوم انقلاب اسلامی و در آستانه چهل‌ودومین سالگرد دفاع مقدس که تضمین‌کننده هویت، امنیت، عزت و شکوه ملت ایران بود و مقوم ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی است با هدف تکریم حماسه‌سازان جهاد و شهادت و بهره‌گیری از ذخیره دفاع مقدس و معرفی سبک زندگی رزمندگان سومین آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس را در محضر شما برگزار کنیم.
سردار باقری ادامه داد: جنگ بزرگ تحمیل شده به ملت ایران که با الطاف خداوند و با رهبری امام راحل و خون شهیدان به گنجینه بزرگ و سرمایه‌ای ماندگار برای تداوم تلاش و پیشرفت و عزت کشور تبدیل شد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: چه بسیاری سختی‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس که با اتکا به خدا و مجاهدت‌های خالصانه به پیروزی‌های بزرگ تبدیل شد و شاید یکی از آنها تبدیل بن‌بست شکست به پیروزی با تغییر جنگ کلاسیک به نبرد انقلابی با تاکتیک بومی و وحدت ارتش و سپاه است که نهایتا به آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و سایر پیروزی‌های بزرگ انجامید. 
وی افزود: لازم به تاکید است که از صمیم جان اعتقاد داریم امروز نیز نگاه به درون و داشته‌های ملی، اتکا به سرمایه عظیم جوانان دانشمند و انقلابی کشور و طراحی و برنامه‌ریزی آینده کشور براساس ابتکارات برخاسته از دانش، درک صحیح و عمل مجاهدانه با روحیات آن دوران نورانی قطعاً تنها مسیر راه‌گشای حل مشکلات کنونی و آینده کشور و فتح خرمشهرهای دیگر نیز خواهد بود.
سردار باقری با بیان اینکه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بهره‌گیری از تجارب آن را وظیفه خود می‌دانیم و در این راه از  هیچ کوششی برای اعتلای ملت ایران دریغ نخواهیم کرد، گفت: خود را موظف می‌دانیم با همه دلسوزان انقلاب اسلامی گنج دفاع مقدس را در راه اعتلای بازدارندگی و عزت  و امنیت و استقلال و آرامش ملت ایران به‌کار بگیریم و از هرگونه دروغ و انحراف مصون داشته و اجازه ندهیم که آن  دوران پرافتخار به فراموشی سپرده شود.
وی در پایان به ارائه گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت پرداخت که رشد 240 درصدی و چاپ 2296 عنوان کتاب،‌ تشکیل 477 ستاد بزرگداشت و برگزاری 10 هزار ساعت خاطره‌گویی از مهم‌ترین آنها بود.