به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,480
بازدید دیروز: 5,805
بازدید هفته: 29,139
بازدید ماه: 50,109
بازدید کل: 23,711,930
افراد آنلاین: 27
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 1 May 2024
الأربعاء ، ۲۲ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۰۹ - فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید/ ۱۴۰۱/۰۷/۰۸

فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید  

۱۴۰۱/۰۷/۰۸

جزئیات مراسم تشییع سردار شهید هاشمی در کرمان اعلام شد- اخبار کرمان - اخبار  استانها تسنیم | Tasnim

عصر دیروز جمعی‌ از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی ‌کردند‌ که در ‌این حادثه سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

در ادامه آشوب‌های دیروز زاهدان، جمعی‌ از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی می‌کردند که بلافاصله ‌نیروهای امنیتی در منطقه حضور یافتند.
متاسفانه در ‌این حادثه سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضربه یک گلوله از ناحیه سینه مجروح شد ‌و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. وی دیشب در پی شدت جراحت در بیمارستان به شهادت ‌رسید.
به گزارش تسنیم، اشرار مسلح از ظهر دیروز در زاهدان ‌با حمله به 3 کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری 16 زاهدان کردند‌.
براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش‌ زده و یک نانوایی در منطقه‌ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.
در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم‌اکنون وضعیت شهر پایدار است.

 
بدرقه شهدای مدافع امنیت
 پیکر سردار سید حمیدرضا‌ هاشمی تشییع شد

تشییع پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی در کرمان - ایسناتشییع پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی در کرمان - ایسنا

به گزارش ایرنا، پیکر شهید سردار سید حمیدرضا ‌هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که در درگیری روز جمعه تروریست‌ها با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان به شهادت رسید، صبح دوشنبه بر دوش اهالی کرمان تشییع شد.
آیین تشییع پیکر مطهر این شهید در شهر کرمان با حضور پرشمار هزاران نفر از شهروندان، فرمانده نیروی زمینی سپاه، مسئولان استانی و نیز کارکنان و فرماندهان نظامی و انتظامی از حسینیه ثارالله(ع) تا چهارراه کاظمی بر دوش مردم و از این محل تا گلزار شهدای شهر کرمان به صورت خودرویی برگزار شد.
مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمان پس از قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید مدافع امنیت از محل حسینیه ثارالله(ع) کرمان، با ندای لبیک یا حسین(ع) و مرگ بر منافق پیکر این شهید بزرگوار را تا جایگاه ابدیش در گلزار شهدای کرمان بدرقه کردند.
پیکر مطهر شهید مهدی زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت نیز عصر سه‌شنبه بر روی دوش اقشار مختلف مردم قم تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر پاک این شهید گرانقدر پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) تشییع و در جوار شهدای این گلزار به خاک سپرده شد.
مردم انقلابی و ولایت‌مدار قم در این آیین ضمن عزاداری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اغتشاشات اخیر، تحرکات رسانه‌های معاند و توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب در آشوب‌گری و خسارت به اموال عمومی را محکوم کردند.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎