به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 16,009
بازدید دیروز: 23,157
بازدید هفته: 123,508
بازدید ماه: 170,695
بازدید کل: 23,659,097
افراد آنلاین: 78
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۳۱ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 19 April 2024
الجمعة ، ۱۰ شوّال ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۱۳۴۷ - سازمان اطلاعات سپاه: انتقام خون شهدای زاهدان را از دشمنان خواهیم گرفت ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

سازمان اطلاعات سپاه:

انتقام خون شهدای زاهدان را از دشمنان خواهیم گرفت 

  ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

سازمان اطلاعات سپاه : همکاری با این موسسه ممنوع است - خبرآنلاین

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت تاکید کرد: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت.

به گزارش فارس، در این پیام آمده است:
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب 23)
شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی همیشه و در همه حال در آرزوی شهادتند. خوشا به حال کسانی که در راه جهاد فی‌سبیل‌الله و مقابله با معاندان دین خدا، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
بار دیگر دست جنایت‌آلود دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از آستین اشرار و آشوبگران بیرون آمد و خون پاک یکی دیگر از سربازان وطن (سردار شهید سیدحمیدرضا‌ هاشمی معروف به سیدعلی موسوی) و جمعی از همرزمان شهیدش را به هنگام تلاش برای حفظ امنیت و آرامش مردم بر زمین ریخت.
سازمان اطلاعات سپاه افزود: بی‌شک ملت شهیدپرور ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تعرض به امنیت و جان مردم و سربازان وطن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و دشمنان کینه‌توز ملت سرافراز ایران و انقلاب اسلامی، به‌ویژه گروهک‌های ظالم و تجزیه‌طلب و ایادی آنان بدانند، فرزندان ایران اسلامی در حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن لحظه‌ای غافل نبوده و با چشمان بیدار و اشراف کامل اطلاعاتی تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های کور آنان را رصد نموده؛ به مدد الهی ضربات مهلکی را توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) دریافت خواهند کرد.
در ادامه بیانیه مذکور تصریح شده است: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسدار رشید اسلام، سردار شهید سیدحمیدرضا ‌هاشمی و همرزمان شهیدش محضر مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و خانواده معظم و معزز آنان، اعلام می‌دارد؛ بی‌شک فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان در جمعه سیاه را از دشمنان خواهند گرفت و حملات ناجوانمردانه معاندین مسلح، اشرار و آشوب‌طلبان را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.

وزیر اطلاعات: گروهک‌های تروریستی به زودی نتیجه اعمال ننگین خود را خواهند دید
حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با صدور پیامی شهادت سردار سیدحمیدرضا‌ هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر همسنگران، خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
بسم رب‌الشهداء والصدیقین
ولاتحسبن‌الذین قتلوا فی سبیل ‌‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
سردار سرتیپ پاسدار کاظمی
رئیس محترم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
بدون شک شهادت، پاداش مجاهدان فی‌‌سبیل‌‌الله و عنایت خاص حضرت حق به پاکان عالم و رهروان حقیقت و آزادگی است. خبر شهادت سردار سیدحمیدرضا‌ هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و عضو شورای هماهنگی اطلاعات استان توسط تروریست‌‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی موجب تأسف و تأثر گردید. مجاهدت‌های سترگ و شکوهمند آن شهید عالی‌قدر در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با تروریسم تکفیری و دشمنان امت اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به‌ویژه نسل جدید پاسداران خواهد بود.
وزیر اطلاعات افزود: شهادت مظلومانه این مجاهد فی‌سبیل‌‌الله را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌‌العالی)، جنابعالی و سایر همسنگران، خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن شهید والامقام طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌‌نمایم. حجت‌الاسلام خطیب تصریح کرد: گروهک‌‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که به‌زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی‌، امنیتی و انتظامی، به تفرقه‌افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.