به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,130
بازدید دیروز: 5,805
بازدید هفته: 29,789
بازدید ماه: 50,759
بازدید کل: 23,712,580
افراد آنلاین: 55
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 1 May 2024
الأربعاء ، ۲۲ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۶ - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» با حضور پرشور مردم تشییع شد ۱۴۰۱/۰۷/۱۸

 

شهادت «سلمان امیر احمدی» از مدافعان امنیت با سلاح گرم

پادوهای اسرائیل در تهران

   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

پیکر مطهر شهید امیراحمدی فردا تشییع می شود- اخبار فرهنگ حماسه و مقاومت -  اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnim

تصاویر | شهادت یک بسیجی در اغتشاشات محله امام‌زاده حسن | برادر این بسیجی هم  در راه امر به معروف شهید شده بود - همشهری آنلاین

در جریان اغتشاشات در روز شنبه، دو نفر از مدافعان امنیت توسط اوباش داعشی و پادوهای اسرائیل به شهادت رسیدند.

شنبه‌شب و در جریان اغتشاشات در محله ابوذر خیابان سجاد شمالی، «سلمان امیر احمدی» از بسیجیان ناحیه حبیب‌بن‌مظاهر(ع) که برای دفاع از امنیت مردم در حال مقابله با آشوبگران بود، به درجه رفیع شهادت رسید.
شهید امیر احمدی دو فرزند هفت و یک ساله دارد. اشرار داعشی، سر این شهید عزیز را با سلاح شاتگان هدف قرار دادند.
به گزارش فارس، برادر این شهید نیز در سال ۱۳۸۵ در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است.
مراسم وداع با پیکر شهید سلمان امیر احمدی دیشب با حضور مردم دارالشهدای تهران (منطقه 17) در مسجد ابوذر برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت نیز امروز در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

محمدعلی امیراحمدی، برادر شهید سلمان امیراحمدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: برادرم شنبه شب حوالی ساعت 9 شب در ماموریت گردان تخریب فاتحین بسیج در حوالی خیابان سجاد شمالی بر اثر اصابت 13 تیر به ناحیه سر و گردن به شهادت رسید.
وی که لحظه شهادت کنار برادرش بود، گفت: شب شرایط برای اعلام این خبر مناسب نبود و صبح یکشنبه با اقوام این موضوع را به خانواده اطلاع دادیم.
برادر شهید سلمان امیراحمدی با اشاره به فعالیت شهید در سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سلمان متولد 12 مرداد 66 دارای دو فرزند پسر 7 ساله و 16 ماهه؛ بسیجی، ولایت‌مدار و شهادت‌طلب که در بسیج از نیروهای سردار شهید محمد نادری بود سپس وارد فاتحین گردان تخریب شد و در طول این سال‌ها تابع ولایت بود و در این راه فدا شد.
امیراحمدی اضافه کرد: برادرم روح‌الله امیراحمدی نیز سال 85 در راه امر به معروف به شهادت رسید که پیکر پاک سلمان نیز در قطعه 50 کنار پیکر این شهید دفن خواهد شد.
وی پشتیبانی از ولایت فقیه را مهم‌ترین پیام این خانواده شهید عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی همانند ریسمانی است که از آسمان آمده و هر کسی خودش را به آن وصل کند، نجات می‌یابد.
برادر شهید با محکومیت آشوبگری‌های اخیر یادآور شد: ضد انقلاب فکر کرده با گول زدن چند دختر و پسر، چادر و روسری برداشتن و خرابکاری می‌توانند کاری کنند ولی کور خوانده‌اند و ما با خون خود این انقلاب را تضمین می‌کنیم.
امیراحمدی با تأکید بر اینکه این خانم‌ها هم به زودی متوجه می‌شوند و قضیه فتنه به زودی برعکس و علیه آنها خواهد شد، خطاب به آشوبگران بیان داشت: افرادی که گول خوردند به زودی برگردند اما ضد نظام و انقلاب اسلامی بدانند اگر قرار بود بعد از 43 سال اتفاقی بیفتد به شماها نمی‌رسید و آمریکا و اسرائیل با این همه تجهیزات و نیرو نتوانسته غلطی کند و به قول امام راحل(ره) کاری از پیش نمی‌برید و تنها زحمت ما را اضافه می‌کنید و قطعا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل خواهد شد.
وی با محکومیت حمله به بازار تهران، کسبه و مردم اعلام کرد: این‌ها با محدودیت اینترنت مثلا نگران کسب و کار مردم در فضای مجازی شدند درحالی که خودشان با انواع و اقسام تهدید، ایجاد ناامنی و آشوب سبب اختلال و آسیب در کسب و کار و زندگی مردم شدند درحالی فعالیت اینترنتی در فضای مجازی داخلی هم انجام می‌شود.

 

شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی»

با حضور پرشور مردم تشییع شد

  ۱۴۰۱/۰۷/۱۸

تشییعتشییع شهید مدافع امنیت سلمان امیر احمدی | خبرگزاری فارس

پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» روز گذشته با حضور پرشور و باشکوه مردم در شهرک شهید محلاتی تهران تشییع شد.

پیکر این شهید مدافع امنیت بر دستان مردم قدرشناس و شهیدپرور از مسجد امیرالمومنین(ع) تا گلزار شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ به بهشت زهرا(س) برای خاکسپاری منتقل شد و در قطعه ۵۰ بهشت‌زهرا(س) آرام گرفت.
به گزارش ایرنا، تشییع‌کنندگان با سر دادن شعارهای «آشوبگر بی‌حیا، اعدام باید گردد»، «منافق مسلح، اعدام باید گردد»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» با پیکر این شهید مدافع امنیت وداعی جانانه کردند.
در پایان مراسم، فرزند شهید امیراحمدی با شعرخوانی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) شور حسینی به این محفل باشکوه داد و مردم نیز مجازات عوامل فتنه و آشوب در جامعه را خواستار شدند.
مراسم بزرگداشت؛ امروز ساعت ۱۵:۳۰، مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی
براساس این گزارش، مراسم ختم این شهید بسیجی امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.
«قوه قضائیه؛ پایان مماشات، اقدام انقلابی»
گفتنی است، مراسم وداع و تشییع شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» شامگاه یکشنبه ۱۷ مهر با حضور پرشور مردم انقلابی منطقه ۱۷ تهران و سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهیان از میدان ابوذر محله فلاح به سمت امامزاده حسن(ع) برگزار شد. در این مراسم مردم دست‌نوشته‌هایی حاوی «قوه قضائیه؛ پایان مماشات، اقدام انقلابی» در دست داشتند.
بسیجی شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» از بسیجیان ناحیه حبیب‌بن‌مظاهر(ع) شامگاه شنبه ۱۶ مهرماه در پی حمله مسلحانه اوباش داعشی و پادوهای اسرائیل در خیابان سجاد شمالی منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسید.
شهید امیراحمدی دو فرزند هفت و یک ساله دارد. اشرار داعشی، سر این شهید عزیز را با سلاح شاتگان هدف قرار دادند. برادر این شهید نیز در سال ۱۳۸۵ در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است.

Image result for ‫گل لاله‬‎