به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 335
بازدید دیروز: 2,355
بازدید هفته: 22,504
بازدید ماه: 113,367
بازدید کل: 23,775,168
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 17 May 2024
الجمعة ، ۹ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۲۸ - فرازی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم مسلم خیزاب : تشنه نابودی صهیونیست‌ها / خنده «مدافع حرم» در تابوت ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
 فرازی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم مسلم خیزاب :
تشنه نابودی صهیونیست‌ها   
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
شهید مدافع حرم مسلم خیزاب فرمانده‌ گردان یا زهرا(س) از لشکر 14 امام حسین(ع) در سوریه بود. وی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و با آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس به جبهه مقاومت پیوست و سال94 در سوریه به شهادت رسید.
 فرازی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم مسلم خیزاب : روي سنگ قبرم بنويسيد که «تشنه نابودي صهيونيست‌ها بوده و هستم و بهترين روزم، روز نابودي صهيونيست‌هاست». در بخش دیگری از وصیتنامه این شهید می‌خوانیم: حاضر نيستم که هيچ کس برايم مشکي بپوشد و عزا نگه دارد و کار خيري را به تعويق بيندازد و راضي نيستم که همکارانم از وقت کاري خود زده و در مراسم من شرکت کنند... از خدا بخواهيد ثواب همه مجاهدت‌ها و رشادت‌هاي لشکريان امام حسين(ع) را در همه‌جا و همه حالات هم رتبه و هم درجه و هم مقام شهداي عزيز بدر و احد و خندق و صفين و جمل و کربلا قرار دهد و ما را از زمره بهترين ياوران ولايت و امام عصر(عج) برشمرد و نگذاريد که پرچم عزت و اقتدار اسلام و انقلاب عزيز لحظاتي از سرافرازي بايستد و مايه عزت و آبروي لشکر 14 امام حسين(ع) باشيد و اميدوارم که خداوند شهادت مرا در گردان حضرت زهرا (س) رقم بزند و مرا نوکر و خادم بهترين ياران علي(ع) قرار دهد. و تا آخرين لحظه دست از حمايت ولي و رهبر عزيزم بر نداريم...
 

 

 خنده «مدافع حرم» در تابوت

آن چه پیش رو دارید، نمایی است از «مسلم خیزاب» که احتمالا در آیین تشییع پیکر یکی از هم‌رزمانش به ثبت رسیده است و رفقایش، او را به مزاح در تابوت خوابانده و عکسی به یادگار برداشته اند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مسلم خیزاب» به تاریخ 10 دی 1359 شمسی در «اصفهان» متولد شد. وی پس از پایان تحصیلات متوسطه، جامه ی سبز پاسداری از «نهضت روح الله» را بر تن کرد و در «لشکر 14 امام حسین(صلوات الله علیه)» تا فرماندهی «گردان یازهرا(صلوات الله علیها)»، پیش رفت. با آغاز نبرد علیه «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه»، «مسلم» عزمِ حضور در خطوط مقدم نبرد را کرد و سرانجام در سال 94 شمسی موفق شد به صفوفِ مدافعانِ حرم بانوی مقاومت «حضرب زینب کبری(سلام الله علیها)» ملحق شود.
«مسلم خیزاب» سرانجام در جریان «عملیات محرم» به تاریخ 20 مهر 1394 شمسی، خلعت شهادت پوشید و پیکرش در «گلزار شهدای اصفهان» تا روز ظهور مولایش به امانت سپرده شد.
آن چه پیش رو دارید، نمایی است از «مسلم خیزاب» که احتمالا در آیین تشییع پیکر یکی از هم‌رزمانش به ثبت رسیده است و رفقایش، او را به مزاح در تابوت خوابانده و عکسی به یادگار برداشته اند.


روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


Image result for ‫گل لاله‬‎