به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,727
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 33,329
بازدید ماه: 54,299
بازدید کل: 23,716,119
افراد آنلاین: 57
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۸۱ - مراسم وداع با پیکر شهید امنیت «آرمان علی‌وردی» برگزار شد فریاد انتقام از اوباش داعشی در تشییع باشکوه پیکر طلبه شهید «آرما

مراسم وداع با پیکر شهید امنیت «آرمان علی‌وردی» برگزار شد 

    ۱۴۰۱/۰۸/۰۷

طلاب تهران با شهید «آرمان علی وردی» وداع می کنند/ تشییع از مسجد امام علی  (ع) شهران - فارستصاویر/ وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی»
شهید آرمان علی‌وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) بود که در اثر جراحات شدید ناشی از شکنجه آشوبگران به وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
آرمان علی‌وردی مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) که گیر دسته‌ای از این آشوبگران درمی‌افتد، از او می‌خواهند که به رهبر انقلاب فحش دهد، ولی او چیزی نمی‌گوید، کیفش را باز می‌کنند و کتاب‌های حوزه را می‌بینند و پس از آن، آن‌قدر شکنجه کردند تا به کما رفت و شهید شد. یعنی دقیقا همان کاری که 40 سال قبل منافقین به اسم «عملیات مهندسی» بسیجی‌ها و پاسدارها و طرفداران انقلاب را می‌دزدیدند و با شکنجه‌های وحشتناک شهید می‌کردند.
از شکنجه تا شهادت
حجم ضربه‌هایی که به سر این طلبه بسیجی وارد شده باعث ضربه مغزی وی شده بود. دوستان این طلبه ساعت‌ها در خیابان‌های شهرک اکباتان تهران به‌دنبال وی بودند. با این حال پس از چند ساعت یکی از گشت‌های اطلاعاتی به جسمی که در تاریکی شب روی آن پتو کشیده شده مشکوک می‌شود. 
این نیروها پس از کنار زدن پتو با جسمی بدون حرکت و غرق در خون مواجه می‌شوند. ضربات وارده بر صورت این طلبه باعث شده بود تا پیکر وی به‌راحتی قابل شناسایی نباشد. در نهایت او به سختی توسط دوستانش شناسایی شد. «‎آرمان علی‌وردی» بعد از شکنجه‌های وحشیانه توسط آشوبگران به کما رفته بود که پس از سه روز تحمل جراحات وارده به شهادت رسید. شهید علی‌وردی مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بود. قابل ذکر است تصاویر شکنجه شهید علی وردی و پایکوبی قاتلین او با شعارهای رکیک در فضای مجازی منتشر شده است.
 
 
 فریاد انتقام از اوباش داعشی در تشییع
باشکوه پیکر طلبه شهید «آرمان علی‌وردی»
   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

Magiran | روزنامه کیهان (1401/08/09): دیروز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار  شد: فریاد انتقام از اوباش داعشی در تشییع باشکوه پیکر طلبه شهید «آرمان علی  وردی»عکس/ تشییع پیکر طلبه شهید آرمان علی‌وردی | پایگاه خبری حامیان ولایت

 

به گزارش فارس، در این مراسم که پس از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد امام علی(ع) شهران‌شمالی آغاز شد، تشییع‌کنندگان، پیکر مطهر این طلبه بسیجی را با شعارهای «لااله‌الاالله»، «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما» و... بدرقه کردند.
تشییع‌کنندگان دست‌نوشته‌هایی با محتوای «آرمان عزیز و شهیدان فتنه، انتقام سختی را از دشمنان خواهیم گرفت» و «قوه قضائیه اقدام انقلابی» را حمل می‌کردند.
مردم تهران با حضور پرشور خود در آیین تشییع آرمان علی‌وردی، بار دیگر با امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و به‌ویژه شهدای مدافع امنیت تجدید بیعت کرده و انزجار خود را از استکبار و مزدوران آنها اعلام و خواستار برخورد با هنجارشکنان و اغتشاشگرانی شدند که امنیت را از جامعه سلب و جوانان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند. مطالبه مردم برخورد قاطعانه با اوباش داعشی است.
پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، پس از آیین تشییع، برای خاکسپاری به قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) منتقل و در جوار شهدا آرام گرفت.
شهید علی‌وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره)، مربی کانون تربیتی حوزه و عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بود که در ناآرامی‌های چهارشنبه‌شب شهرک اکباتان تهران بر اثر جراحات شدید ناشی از شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به شهادت رسید.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎