به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 476
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 31,078
بازدید ماه: 52,048
بازدید کل: 23,713,869
افراد آنلاین: 29
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


۸۳ - تشییع پیکر شهیدان «هوشنگ و امید خوب» حادثه تروریستی شیراز در یاسوج ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

تشییع پیکر شهیدان «هوشنگ و امید خوب»

حادثه تروریستی شیراز در یاسوج 

  ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

ببینید | آغاز مراسم تشییع شهید هوشنگ خوب و فرزندش امید در یاسوج | حضور  گسترده مردم را ببینید - همشهری آنلاینتشییع پیکر دو شهید حادثه تروریستی شیراز در یاسوج +عکس - مشرق نیوز

یاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، شهیدان «حاج هوشنگ خوب و امید خوب» فردا دریاسوج برگزار می شود.

 شهرام مهدوی مطلق ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد افزود: مسیر تشییع در یاسوج نیز از خیابان هفتم تیر تا خیابان جمهوری است و پس از انجام مراسم تشییع در مرکز استان، در شهرستان باشت و گچساران نیز مراسم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین در نهایت این دو شهید عزیز در لیکک تشییع و به خاک سپرده می‌شوند، گفت: در برابر این فتنه ترکیبی باید بایستیم، کشور ما پر از بسیجی است، هیچ منطقه‌ای بی شهید و رزمنده و فدایی ملت نیست.
مهدوی مطلق تصریح کرد: تشییع شهدا هم عبادت و هم سیاست است، اگر تاکنون مردم و نظام کاری نکرده‌اند به دلیل خویشتن داری آنها بوده است و اینکه عزیزان ما را در خانه امن خدا به رگبار بستند، دیگر جای درنگ باقی نمی‌گذارد و این آئین هم تشییع و همچنین اعلام انزجار است و قطعاً مردم از اقشار مختلف در این آئین باشکوه شرکت خواهند داشت.

شهید حاج هوشنگ خوب و شهید امید خوب پدر و فرزندی بودند که در حرم مطهر شاهچراغ در حادثه تروریستی به شهادت رسیدند و پیکر این دوشهید، فردا در یاسوج تشییع می‌شود.

پیکر دو شهید حادثه تروریستی شیراز در یاسوج تشییع شد.
مراسم تشییع پیکر دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی شیراز با حضور گسترده مردم در یاسوج برگزار شد. مردم در این مراسم اعلام انزجار خود را از تروریست‌ها و کشورهای حامی آن اعلام کردند.
 شهیدان «هوشنگ و امید خوب» در حرم مطهر شاهچراخ طی حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

 

پیکر«هوشنگ و امید خوب» دو شهید حمله تروریستی
حرم شاهچراغ(ع) در بهمئی تشییع شد
 
تشییع و خاکسپاری ۲ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در بهمئیتشییع ۲ شهید شاهچراغ در «بهمئی» | خبرگزاری فارس

به گزارش فارس، مردم شهرستان بهمئی که از نخستین ساعات صبح دوشنبه منتظر ورود فرزندان خود به این شهرستان بودند، در ورودی شهر بهمئی از دو کبوتر خونین‌بال این شهرستان، شهیدان «امید و هوشنگ خوب» که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند به صورت گسترده و بی‌نظیر استقبال کردند.
برخی از مردم نیز با در دست داشتن شاخه گل، تمثال امام راحل و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهدا به خیل عظیم جمعیت پیوستند تا پیکر پاک شهدای شاهچراغ(ع) را به جایگاه ابدی‌شان بدرقه کنند.
مردم بهمئی همه با هم و یکصدا و با فریادهایی کوبنده شعارهایی همچون «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و این پیام را به تمامی تروریست‌های داعشی و اربابانشان رساندند که مردم ایران زیر بیرق اهل بیت علیهم‌السلام و شهیدان تا آخرین قطره خونشان در میدان مبارزه هستند.
«هوشنگ و امید خوب» دو شهید از شهرستان بهمئی هستند که شامگاه چهارشنبه هفته گذشته در حمله تروریستی به نمازگزاران و زائران حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز، که از سوی عوامل استکبار جهانی و گروهک‌های تکفیری روی داد، به همراه ۱۳ نفر دیگر از هموطنانمان از جمله چند کودک و زن، مظلومانه به شهادت رسیدند.

 


Image result for ‫گل لاله‬‎