به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,450
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 33,052
بازدید ماه: 54,022
بازدید کل: 23,715,842
افراد آنلاین: 20
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۸۴ - پیکر مطهر ۶ شهید در حرم شاهچراغ(ع) آرام گرفت ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

پیکر مطهر ۶ شهید در حرم شاهچراغ(ع) آرام گرفت 

  ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

تصاویر شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ شیراز• پوستر شهدای  شاهچراغفیلم/ جای خالی آرشام - مشرق نیوز

تصاویر شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ شیراز• پوستر شهدای  شاهچراغ

به گزارش تسنیم، پیکر مطهر 6 شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور خانواده‌ها، مسئولان استانی و نوحه‌خوانی و سینه‌زنی مردم شیراز تشییع و در حیاط حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) به خاک سپرده شد. شرکت‌کنندگان در آیین تشییع با سر دادن ذکر‌های یا اباعبدالله الحسین(ع)، یا ابالفضل العباس(ع)، یا حضرت زهرا(ع) تا خاک‌سپاری این شهداء را بدرقه کردند و خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران شدند. مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر شیراز با شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «این‌همه لشکر آمده، به‌عشق رهبر آمده»، «لبیک یا مهدی(عج)، لبیک یا حسین(ع)»، «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر منافق» پیکر این 6 شهید را بدرقه کردند.
مردم شیراز در حیاط حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نماز میت را به ‌امامت آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر پیکر این 6 شهید حادثه تروریستی اقامه کردند.
زهرا اسمعیلی فرزند آقاجان اهل شیراز، علیرضا سرایداران فرزند محمدحسن اهل شیراز، آرشام سرایداران فرزند علیرضا اهل شیراز، مجتبی ندیمی فرزند مصطفی اهل شیراز، حسن علی پورعیسی فرزند محمداسمعیل اهل گیلان، محمدرضا کشاورز فرزند مهدی اهل شیراز شش شهیدی هستند که پیکرشان در جوار حضرت شاهچراغ(ع) آرام گرفت.
پیکر بهادر آزادی شیری از شهدای حمله تروریستی در حرم حضرت احمد این موسی(ع) نیز همزمان بر دستان مردم شهرستان فسا تشییع و خاک‌سپاری شد. همچنین، پیکر شهید محمد ولی کیاسی از شهدای این حادثه تروریستی و از آزادگان سرافراز ظهر روز گذشته بر دستان مردم شهرستان مرودشت تشییع و خاک‌سپاری شد. پیکر‌های امید خوب فرزند هوشنگ و پدرش هوشنگ خوب نیز همزمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع و خاک‌سپاری شد. پیکر علی‌اصغر لری گویینی دانش‌آموز پایه دوم اهل سیرجان و از دیگر شهدای این حمله تروریستی هم در کرمان تشییع شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎