به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 576
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 31,178
بازدید ماه: 52,148
بازدید کل: 23,713,969
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1 ۰۳/۰۲/۱۲
(1 بازدید)


1 ۰۳/۰۲/۱۲
(1 بازدید)


۸۵ - حجت‌الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در زاهدان توسط اشرار مسلح به شهادت رسید ۱۴۰۱/۰۸/۱۲

 

حجت‌الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان

در زاهدان توسط اشرار مسلح به شهادت رسید

   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲

 

تصویر محل ترور شهید حجت الاسلام شهرکی در زاهدان | نمازگزاران محل شهادت را  گلباران کردند - همشهری آنلاینجزئیات ترور امام جماعت مسجد مولای متقیان در زاهدان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: حجت‌الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسید.
سردار احمد طاهری شامگاه پنجشنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار داشت: ساعتی پیش به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان حجت‌الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت.  وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت‌های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان نمودند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی متواری و حجت‌الاسلام شهرکی سریعا با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل می‌شود. وی با اشاره به تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان زبده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده این افراد جنایتکار در اسرع وقت شناسایی و دستگیر و مجازات خواهند شد.
 

 پیکر مطهر امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان

با حضور پرشور مردم تا گلزار شهدا بدرقه شد

 ۱۴۰۱/۰۸/۱۴

تشییع امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان/ پیکر شهید شهرکی در گلزار شهدا  آرام گرفت+ تصاویر- اخبار سیستان و بلوچستان - اخبار استانها تسنیم | Tasnimتشییع امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان/ پیکر شهید شهرکی در گلزار شهدا  آرام گرفت+ تصاویر- اخبار سیستان و بلوچستان - اخبار استانها تسنیم | Tasnim

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام «سجاد شهرکی» امام جماعت مسجدمولای متقیان(ع) زاهدان با حضور حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه علمیه «امام‌ جعفرصادق(ع)» زاهدان برگزار شد.
در ادامه تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام با حضور مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان از میدان امام حسین(ع) تا گلزار شهدای زاهدان برگزار شد.
پیکر شهید حجت‌الاسلام شهرکی در گلزار شهدای زاهدان خاک‌سپاری شد.
مرگ بر حامی اغتشاشات
نیروی انتظامی برخورد بی‌مماشات
به گزارش فارس، در این مراسم مردم شعار «مرگ بر فتنه‌گر»، «هیهات منا الذله»، «مرگ بر حامی اغتشاشات» و «نیروی انتظامی برخورد بی‌مماشات» سر دادند.
افراد مسلح ناشناس دوازدهم آبان‌ماه حجت‌الاسلام «سجاد شهرکی» را هنگام نماز مغرب مقابل این مسجد به ‌ضرب گلوله کلت به شهادت رساندند. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام شهرکی روحانی جوان 32ساله از فعالان فرهنگی و اجتماعی سطح شهر زاهدان محسوب می‌شد که مسجد مولای متقیان(ع) واقع در بلوار «جمهوری اسلامی» را به محور برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی محل تبدیل کرده بود.

 

 

Image result for ‫گل لاله‬‎