به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 806
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,974
بازدید ماه: 120,790
بازدید کل: 23,784,274
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۴۰ - حجت‌الاسلام صدیقی خطیب جمعه تهران: هدف از فتنه اخیر از بین بردن اتحاد مردم و جنگ داخلی بود ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
حجت‌الاسلام صدیقی  خطیب جمعه تهران:
هدف از فتنه اخیر از بین بردن اتحاد مردم و جنگ داخلی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه 13 آبان اظهار داشت: پیش از انقلاب، آمریکایی‌ها در شرایطی که آموزش و پرورش، ارتش، سیاست، نماینده‌های مجلس و وزارت‌خانه‌های ما را در اختیار داشتند، به این حد از اختیارات بسنده نکردند و قانونی تصویب کردند که اگر یک آشپز آمریکایی، یک ارتشبد ایرانی را زیر ماشین بگیرد یا به یکی از مقامات عالی کشور سیلی بزند، دادگاه‌های ایران حق محاکمه او را ندارند.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: امام خمینی(ره) این قضیه را افشا کردند و در سخنرانی خود گفتند: «قلبم در فشار است، خوابم نمی‌برد. ملت ایران را فروختند، ارتش ایران را فروختند»، این سخنرانی نافذ و عجیب که جرقه‌ای مهم به وجود آورد هم آبروی آمریکا را برد، هم ملت را بیدار کرد و هم دستگاه سلطنت به وحشت افتاد؛ بنابراین امام را تحمل نکردند و او را تبعید کردند و ایشان ۱۳ سال در تبعیدگاه به سر بردند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکایی‌ها به جامعه جهانی خیانت‌های بسیاری کرده‌اند، بیان داشت: آمریکایی‌ها در جنگ جهانی دوم از سلاح اتمی استفاده کردند و به کشورهای بسیاری حمله کردند، بیش از
۶۰ کودتا در کارنامه ننگین آمریکا به ثبت رسیده که گاهی مستقیم و گاهی غیرمستقیم در آنها دخالت داشته است.
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با تأکید بر اینکه آمریکا دروغگوی بزرگ و بی‌رحم‌ترین جریان تاریخ بشریت است، گفت: آمریکایی‌ها دارو را بر مردم ایران تحریم کردند و حتی از دادن پانسمان به بیماران پروانه‌ای مضایقه کردند.
وی خاطرنشان کرد: رژیم استکباری آمریکا بی‌رحم‌ترین رژیم است و آمریکا ناامن‌ترین کشور است و در طول سال، ۳۶ هزار کشته با گلوله‌هایی که مردم در اختیار دارند، داشته است و بیش از ۲۰۰ هزار تجاوز جنسی در طول سال واقع شده است و کشتن سیاه پوستان توسط پلیس نیز مثل آب خوردن است؛ آیا این‌ها دلشان برای مردم ایران سوخته است؟
امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: آمریکایی‌ها در اغتشاشات، آشوب‌ها و فتنه‌هایی که در ایران برنامه‌ریزی کرده بودند، چند هدف را دنبال می‌کردند. آنها چشم دیدن اتحاد مردم را نداشتند و می‌خواستند با این اغتشاشات مردم را در مقابل هم قرار دهند و جنگ داخلی راه بیندازند اما ملاحظه کردید که مردم نه تنها با مزدوران آمریکا همراهی نکردند، بلکه این راهپیمایی‌ها بر وحدت و انسجام مردم و اقتدار ملی جلوه داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه مردم امروز در یک حرکت دشمن‌شکن خیابان‌ها را با جمعیت میلیونی پر کردند و با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و خون شهیدان به خواسته دشمنان و استکبار نه، گفتند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌خواستند نسل جوان ما را در برابر نسل انقلاب قرار دهند، اما کور خوانده‌اند، جوانان ما مثل مردم ما وارثان شهدا هستند و دانش‌آموزان ما وارث شهید حسین فهمیده و شهید بهنام محمدی و وارث صدها دانش‌آموز و دانشجویان شهید هستند.
وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها می‌خواستند با اغتشاشات ضمن تضعیف ایران، محور مقاومت را تضعیف کنند، اما به کوری چشم آنها حزب‌الله لبنان علاوه‌بر اینکه در سال ۷۹ سرزمین‌های اشغالی را پس گرفتند، در این ایام نیز در مرز آبی بیش از هزار کیلومتر را از چنگ شما پس گرفت و اسرائیل را به عقب راند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به شکست‌های پی‌در‌پی آمریکا، گفت: نیروهای مردمی و مقاومت یمن مراکز حساس نفتی عربستان سعودی را نشانه گرفته است، در سوی دیگر کشور عراق نیز دولت تشکیل داد و در جای‌جای جبهه مقاومت با اتکا به ام‌القرای مقاومت و جهاد یعنی ایران اسلامی همه رو به پیش هستند، هم قدرت نظامی و هم روحیه مقاومت آنها رو به افزایش است.