به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,128
بازدید دیروز: 3,230
بازدید هفته: 11,427
بازدید ماه: 4,358
بازدید کل: 23,788,726
افراد آنلاین: 47
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۰۲ خرداد ۱٤۰۳
Wednesday , 22 May 2024
الأربعاء ، ۱٤ ذو القعدة ۱٤٤۵
خرداد 1403
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
313029282726
آخرین اخبار
۶۸۵ - رئیس‌جمهور در جلسه‌ هیئت دولت: باید از حضور معنادار مردم در مراسم 13 آبان درعمل قدردانی کرد؛ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
رئیس‌جمهور در جلسه‌ هیئت دولت:
باید از حضور معنادار مردم در مراسم 13 آبان درعمل قدردانی کرد؛
دستگاه‌ها اجرای مصوبات سفرهای استانی را با جدیت دنبال کنند  
   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر دیروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به حضور پرشکوه و معنادار مردم در اجتماعات روز مبارزه با استکبار جهانی در سراسر کشور افزود: باید از زمان‌شناسی و حضور مردم در میدان نه صرفا با لفظ که در عمل قدردانی کرد و یکی از راه‌های قدردانی عملی از مردم پاسخ به انتظار به حق آنها برای کار و تلاش مضاعف و بهبود و رشد شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.
رئیس‌جمهور در ادامه تلاش برای تسریع در اجرای مصوبات استانی را از دیگر زمینه‌های خدمت و قدردانی عملی از مردم دانست و اظهار داشت: همه بخش‌ها و دستگاه‌ها موظف هستند اجرای این مصوبات را با جدیت دنبال کنند.
رئیسی بانک مرکزی و دیگر دستگاه‌های مربوطه را مکلف کرد برای حفظ ثبات در بازار ارز تلاش مضاعف کنند.
رئیس‌جمهور به دیدار خود با دانش‌آموزان نخبه علمی،‌ ورزشی و فرهنگی به مناسبت روز دانش‌آموز نیز اشاره کرد و بر ارائه تحلیل‌های دقیق به این نخبگان به منظور باز کردن گره‌های ذهنی آنان تاکید کرد.
تاکید سران قوا بر ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی برای بهبود معیشت مردم و تقویت رشد اقتصادی
سران سه قوه همچنین در نشستی با قدردانی از حضور باشکوه و کم نظیر مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و اعلام همبستگی ملی، بر لزوم هوشیاری هرچه بیشتر در برابر تهدیدهای دشمنان و مقابله با دسیسه‌ها و همنوایی‌های شوم و تفرقه‌افکنانه عوامل نفوذی تاکید کردند.
ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بود.
در این جلسه که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، آیت‌الله رئیسی، دکتر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها و نهادها در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت همچون گذشته، خواستار تلاش مضاعف و هم افزایی بخش‌های مختلف در زمینه خنثی‌‌سازی تحریم‌ها و بهبود معیشت مردم با حفظ و تقویت رشد اقتصادی و تعامل گسترده‌تر در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای کشور شدند.