به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 373
بازدید دیروز: 3,230
بازدید هفته: 10,672
بازدید ماه: 3,603
بازدید کل: 23,787,971
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۰۲ خرداد ۱٤۰۳
Wednesday , 22 May 2024
الأربعاء ، ۱٤ ذو القعدة ۱٤٤۵
خرداد 1403
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
313029282726
آخرین اخبار
۶۸۸ - رئیس‌جمهور در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه: ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
رئیس‌جمهور در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه:
 همکاری کشورهای مستقل‌ قاطعانه‌ترین پاسخ
به استراتژی بی‌‌ثبات‌‌سازی آمریکا است
  ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در دیدار «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه اراده ایران و روسیه ارتقای سطح روابط راهبردی در عرصه‌های مختلف است، این روابط را در حال تقویت و چشم‌انداز آن را روشن توصیف کرد و افزود: همکاری کشورهای مستقل،‌ قاطعانه‌ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی‌ثبات‌‌سازی آمریکا و متحدینش است.
رئیسی با تاکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با جنگ است، اظهار داشت:‌ توسعه دامنه و تصاعد سطح جنگ باعث نگرانی همه کشورها است.
ایجاد جهان چند قطبی در راستای منافع همه کشورها است
نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد: برای توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های سیاسی، ‌تجاری، ‌انرژی،‌ کشاورزی و ترانزیت، بسیار فعالانه تلاش می‌کنیم و کمیسیون مشترک اقتصادی ایران- روسیه نیز به خوبی پیگیر اجرای توافقات رؤسای جمهور دو کشور است.
پاتروشف با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط با جمهوری اسلامی در قالب مجامع و سازمان‌های منطقه‌ای اظهار داشت: ایجاد جهان چند قطبی در راستای منافع همه کشورهای جهان است.
تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور
در جلسه چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور برگزارشد، سید مسعود میرکاظمی رئیس‌سازمان برنامه و بودجه کشور در گزارشی درباره موضوع منابع بودجه اشتغال با اشاره به اختلاف‌نظر دولت و مجلس درباره اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار داشت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.
میرکاظمی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه مخالف ناترازی ایجاد شده بود، تکلیف ۶۶۰ هزار میلیارد تومانی مجلس برای هدفمندی یارانه‌ها را علت ناترازی دانست و افزود: در جلسات مشترک دولت و مجلس برای هدفمندی یارانه‌ها هم رئیس‌مجلس بر این نکته تاکید داشت که دولت ابتدا معیشت را در نظر بگیرد و اشتغال در اولویت‌های بعدی است.
رئیس‌جمهور پس از استماع گزارش رئیس‌سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه باید پیش‌تر درباره تغییرات ایجاد شده در بودجه توسط مجلس و عواقب آن یعنی عدم تحقق برنامه‌های دولت در زمینه اشتغال و همچنین مخالفت خود با ناترازی ایجاد شده را به مجلس، نخبگان و مردم اطلاع‌رسانی می‌کرد.
دکتر رئیسی در ادامه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است، تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیازهای کشور را از جمله راهکارهای موثر برای مقابله با دشمن در این جنگ دانست.
دلجویی تلفنی رئیس‌جمهور از خانواده شهید عجمیان
رئیس‌جمهور طی تماس تلفنی با خانواده شهید سید روح‌الله عجمیان شهادت مظلومانه وی را تبریک و تسلیت گفت و از آنها دلجویی کرد.
آیت‌الله رئیسی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با خانواده شهید سید روح‌الله عجمیان از شهدای مدافع امنیت، از رشادت‌ و شجاعت این شهید بزرگوار تمجید کرد و گفت: یقین داشته باشید ان‌شاء الله خداوند متعال فرزند شما را که از مجاهدان فی سبیل‌الله است در جوار رحمت خودش جای خواهد داد.
سید روح‌الله عجمیان از بسیجیان کرج بود که هفته گذشته از سوی مسدودکنندگان اتوبان کرج- قزوین مظلومانه به شهادت رسید.
موافقت هیئت وزیران با لایحه پیشنهادی سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اصلاح ساعات کار کارکنان دولت
در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت وزیران که به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری، با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درخصوص «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر طباطبایی
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم پارسا حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدجعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر حضرت رضا(ع) را به مردم ولایتمدار مشهد، فرزندان ارجمند و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.