به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 826
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,994
بازدید ماه: 120,701
بازدید کل: 23,784,294
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۵۰ - نماینده ولی‌فقیه در مازندران: آمریکا از اریکه قدرت به زیر خواهد آمد و بر سر اغتشاشگران معامله خواهد کرد! ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
نماینده ولی‌فقیه در مازندران:
 آمریکا از اریکه قدرت به زیر خواهد آمد
و بر سر اغتشاشگران معامله خواهد کرد!
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
 نماینده، ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه مرکز استان خطاب به اغتشاشگران گفت: به زودی آمریکا از اریکه قدرت به زیر خواهد آمد و بر سر شما معامله خواهد کرد!
وی با اشاره به آشوبگری‌ها و برهم زدن نظم و امنیت جامعه از سوی فریب‌خوردگان و مزدوران شیطان بزرگ و ایادی آنها در منطقه، افزود: به این اغتشاشگران باید گفت؛ با چه هدفی به دنبال اغتشاش هستید، به زودی آمریکا از اریکه قدرت به زیر خواهد آمد و شما را رها ساخته و بر سرتان معامله خواهد کرد و رها کردن دلبستگان آمریکا از هواپیما در افغانستان نمونه آن است.
نماینده، ولی فقیه درمازندران خطاب به این افراد گفت که قدرت نوظهور ایران اسلامی به لطف خداوند در آینده یکی از قدرت‌های تعیین‌کننده است که سیطره جهانی ابرقدرت آمریکا را به چالش خواهد کشید.
امام جمعه مرکز استان مازندران ضمن قدردانی از بسیجیان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و دفاعی گفت: بسیج در همه حوزه‌های دفاع از جمله دفاع مقدس، دفاع امنیت، دفاع از حرم و دفاع از مردم در مقابل منافقان کوردل و در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، سازندگی حضور چشمگیر دارد.
خطیب نماز جمعه ساری افزود: نظم جهانی بر محور تک قطبی در حال تغییر است؛ ما الان در پیچ تاریخی هستیم و مقام معظم رهبری در بیانات اخیر چند بار این مسئله را تکرار کردند که نظم جهانی تک قطبی به سمت نظم جهانی جدید سوق پیدا کرده است و چند قطب قدرت دنیا در حال ظهور و بروز است.
 وی افزود: امروز به لطف و عنایت الهی جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب‌های تعیین‌کننده قدرت جهانی است.
حجت‌الاسلام لائینی ادامه داد: ‌اندیشکده‌ها و استراتژیست‌های آمریکا نیز این موضوع را اعتراف کرده‌اند و چین، روسیه و ایران را بزرگ‌ترین معارض آینده نظم جهانی برشمردند.