به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,613
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 2,613
بازدید ماه: 68,686
بازدید کل: 23,730,496
افراد آنلاین: 63
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۱ - یزدان قجری«شهید تروریستی » در بروجن تشییع و به خاک سپرده شد ۱۴۰۱/۰۹/۴

 

در میان ‌اندوه جمع کثیری از مردم و مسئولان
یزدان قجری«شهید خدمت» در بروجن تشییع و به خاک سپرده شد 
۱۴۰۱/۰۹/۴
تشییع شهید «یزدان قجری» در بروجن | ساعت 13 و 54 دقیقه 25 آبان - فارس
درمیان غم و اندوه جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان بروجن و جمعی از مدیران اجرایی و نظامی و انتظامی استان چهارمحال و بختیاری پیکر «یزدان قجری» لوکوموتیوران قطار باری راه‌آهن مبارکه- اصفهان که 25 آبان مورد حمله فتنه‌انگیزان و فرصت‌طلبان قرار گرفته بود‌، تشییع و در گلزار روضهًْ‌الشهدای بروجن به خاک سپرده شد.
 شهید «یزدان قجری» پس از طی دوره‌های آموزشی تخصصی و مراحل کارآموزی به عنوان لکوموتیوران پایه یک (بالاترین رتبه این حرفه مهم) در شرکت تجهیزات ناوگان ریلی البرز نیرو مشغول به خدمت بودند که در خبر، ایشان لکوموتیوران قطار باری مبارکه- اصفهان عنوان شده‌اند.
شهید قجری در سحرگاه 22 / 8 / 1401 در حین انجام وظیفه و هدایت لکوموتیو باری متعلق به این شرکت در نزدیکی ایستگاه حسن‌آباد به دلیل اصابت شیء حاوی مواد منفجره (کوکتل مولوتف) به شیشه کابین لکوموتیو و انفجار و آتش‌سوزی کابین، دچار سوختگی شدید درجه سه (بالای 90 درصد) شدند و پس از 5 روز بستری در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان، به علت شدت صدمات وارده در تاریخ 27 / 8 / 1401 جان به جان آفرین تسلیم نموده و به مقام والای شهادت نائل آمدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌، مجوز خاکسپاری یزدان قجری به‌عنوان «شهید خدمت» در گلزار شهدای بروجن صادر شد.
اسماعیل عسگری افزود: این شهید عزیز اهل روستای «سولیجان» در بخش گندمان بوده که از وی یک فرزند دختر 5 ساله به نام «آرام» به یادگار مانده است.

 

شهادت تروریستی «یزدان قجری» لوکوموتیوران قطار باری

در اصفهان بر اثر پرتاب کوکتل مولوتوف آشوبگران

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

 
 شهادت لوکوموتیوران قطار باری در اصفهان  بر اثر پرتاب کوکتل مولوتوف آشوبگران
خبر دیگر اینکه، «یزدان قجری» لوکوموتیوران قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان که 25 آبان مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته بود بر اثر شدت سوختگی به شهادت رسید. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ۲۵ آبان ماه، دو نفر از لوکوموتیورانان قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان که اصالتاً بروجنی هستند حین حرکت قطار در منطقه پل راه‌آهن نصیرآباد مورد حمله اغتشاشگران قرار می‌گیرند و اغتشاشگران با پرتاب یک کوکتل‌مولوتوف به سمت کابین قطار اقدام به ترور کور این کارگران می‌کنند. این دو نفر پس از آتش گرفتن کابین به همراه کمک خود از کابین خارج می‌شوند اما در نهایت یزدان قجری با سوختگی ۹۰ درصدی پس از چند روز در بیمارستان محمد رسول‌الله(ص) مبارکه به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید. به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید پنج‌شنبه در بروجن برگزار می‌شود.

Image result for ‫گل لاله‬‎