به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,358
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 3,358
بازدید ماه: 69,431
بازدید کل: 23,731,242
افراد آنلاین: 17
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۷۳ - پیکر سردار شهید مدافع حرم، «داوود جعفری» در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) آرام گرفت ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
پیکر سردار شهید مدافع حرم، «داوود جعفری»
در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) آرام گرفت 
  ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «داوود جعفری» در حرم مطهر شاهچراغ آرام گرفتاز شام بلا شهید آوردند/ پیکر شهید مدافع حرم، داوود جعفری در حرم شاهچراغ آرام  گرفت | خبرگزاری فارس

به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار «داوود جعفری» از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، صبح یکشنبه در شیراز از سه راه نمازی به سمت حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ علیه‌السلام، با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
پس از مشایعت، پیکر این شهید در صحن حرم مطهر شاهچراغ به خاک سپرده شد.
روز شنبه نیز پیکر این سردار شهید مدافع حرم در شهر جهرم و روستای قلات از توابع قیر و کارزین که زادگاه شهید جعفری است، با حضور گسترده مردم تشییع شد.
سردار شهید «داوود جعفری» یکم آذرماه با انفجار بمب کنار جاده‌ای در حوالی دمشق، به شهادت رسید. سپاه، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن شهید جعفری اعلام کرده است.

با حضور فرمانده کل سپاه:
 پیکر سردار شهید «داوود جعفری» در تهران تشییع شد 
۱۴۰۱/۰۹/۴
 
مشرق نیوز - عکس/ فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهید جعفری
 
مراسم وداع و تشییع پیکر سردار شهید «داوود جعفری» از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، صبح پنج‌شنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید «داوود جعفری» از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، صبح پنج‌شنبه با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس و جمعی دیگر از فرماندهان و همرزمان این شهید در حسینیه امام رضا(ع) ستاد نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش تسنیم، در این مراسم پس از وداع دوستان و همرزمان شهید با پیکر مطهر وی، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر اسرائیل» و... پیکر شهید جعفری را تشییع کردند.
شهید «داوود جعفری» از اعضای نیروی هوافضای سپاه بود که روز سه‌شنبه در اطراف دمشق بر اثر انفجار بمب کنارجاده‌ای به شهادت رسید.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول به شهادت رساندن وی معرفی کرد.
شهید «داوود جعفری» از جمله پاسدارانی بود که در زمستان سال 1394 به‌ همراه جمعی از همکارانش، تفنگداران دریایی آمریکا را که وارد مرزهای آبی کشورمان در خلیج‌فارس (نزدیک جزیره فارسی) شده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ «داوود جعفری» از مستشاران

نیروی هوافضای سپاه در سوریه به شهادت رسید

  ۱۴۰۱/۰۹/۰۲

افسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انفجار بمب کنار جاده ای در سوریه کشته  شد؛ ایران اسرائیل را متهم کرد، سوگند انتقام یاد کرد - تایمز اسرائیل
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح دوشنبه پاسدار رشید اسلام سرهنگ داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، توسط ایادی رژیم صهیونیستی با انفجار بمب کنار جاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.
در این اطلاعیه با تأکید بر اینکه بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد، آمده است: با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضای سپاه و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی؛ آیین‌های تشییع، تدفین و خاک‌سپاری شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد. روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آیین تشییع مدافع سرفراز حرم سردار شهید داوود جعفری که توسط ایادی رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به شهادت رسید؛ از ساعت ۸ صبح پنجشنبه سوم آذر، از محل حسینیه امام رضا(ع) جنب ستاد نیروی هوافضای سپاه برگزار می‌شود.
شهید «داوود جعفری» از دستگیر‌کنندگان ملوانان آمریکایی در خلیج‌فارس بود
شهید «داوود جعفری» از جمله پاسدارانی بود که در زمستان سال 1394 به‌همراه جمعی از همکارانش و سردار فدوی فرمانده وقت نیروی دریایی سپاه به دیدار رهبر انقلاب رفتند، رهبری از آنها قدردانی کرده و به سردار فدوی و چهار تن از آنها نشان فتح دادند. دلیل آن قدردانی، دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج‌فارس بود که تصویرش در رسانه‌ها و فضای مجازی به‌صورت گسترده منتشر شد.
بعدازظهر 22 دی 1394 دو فروند قایق جنگی آمریکا که حامل 10 ملوان آمریکایی و سلاح‌های نیمه‌سنگین جنگی بود، غیرقانونی وارد آب‌های سرزمینی ایران شد. آن قایق‌ها توسط نیروهای سپاه متوقف و سرنشینانش دستگیر شدند.
مقامات آمریکایی ابتدا ادعا کردند که قایق‌ها به‌دلیل نقص فنی وارد آب‌های ایران شدند اما سپس گفتند که در مسیریابی اشتباه صورت گرفته است، در نهایت با عذرخواهی مقامات آمریکایی‌، ملوانان بازداشتی آزاد شدند.
ن شدند اما سپس گفتند که در مسیریابی اشتباه صورت گرفته است، در نهایت با عذرخواهی مقامات آمریکایی‌، ملوانان بازداشتی آزاد شدند.

Image result for ‫گل لاله‬‎