به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,883
بازدید دیروز: 901
بازدید هفته: 8,952
بازدید ماه: 1,883
بازدید کل: 23,786,252
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۰۱ خرداد ۱٤۰۳
Tuesday , 21 May 2024
الثلاثاء ، ۱۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
خرداد 1403
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
313029282726
آخرین اخبار
۷۱۷ - رئیسی در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت: حضور بانشاط مردم خراسان جنوبی در استقبال از دولت ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
رئیسی در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت:
حضور بانشاط مردم خراسان جنوبی در استقبال از دولت
از جلوه‌های باشکوه نمایش دلبستگی به انقلاب بود 
  ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

دکتر رئیسی در جلسه فوق العاده هیئت دولت: حضور بانشاط مردم خراسان جنوبی در  استقبال از دولت از جلوه‌های باشکوه نمایش دلبستگی به انقلاب بود - آلیک آنلاین

آیت‌الله ابراهیم رئیسی دیروز شنبه در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت با اشاره به سفر دو روزه به استان خراسان جنوبی، حضور بانشاط و صمیمی مردم در استقبال از دولت خود را از جلوه‌های باشکوه نمایش دلبستگی و پیوند قشرهای مختلف به انقلاب و نظام اسلامی دانست و با تشکر از حضور انقلابی مردم بر اجرای سریع و کامل مصوبات این سفرها تاکید کرد. رئیس‌جمهور صداقت در گفتار و رفتار مسئولان را از عوامل مهم اعتماد‌سازی در جامعه برشمرد و گفت: در کنار تلاش بی‌وقفه و به‌کارگیری سازوکارهای موثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین بهنگام و درست مسائل، گره‌های ذهنی افکار عمومی را می‌گشاید و فرصت موج‌سواری و دروغ‌پردازی را از دشمنان می‌گیرد.
رئیسی از دولتمردان خواست در دفاع از حقوق مردم و مقابله با سودجویی‌ها و سودجویان تمام‌قد در میدان باشند و اگر در مواردی انجام این وظیفه امکان‌پذیر نبود دلایل آن را برای مردم و مراجع ذی‌صلاح تشریح کنند.
توافق سران سه قوه درباره زمان تقدیم برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه به مجلس
نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه عصر دیروز شنبه در محل دفتر رئیس‌جمهور برگزار شد.
در این نشست مقرر شد برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در زمان مورد توافق سران، تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
همچنین سران سه قوه تاکید کردند، رسیدگی به پرونده‌های عوامل ناآرامی و اغتشاشگران مبتنی بر موازین قانونی و شرعی صورت گیرد. آیت‌الله رئیسی، دکتر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای همچنین خواستار تلاش بی‌وقفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران امور در قوای سه‌گانه برای جلب رضایت مردم و اعتماد‌سازی عمومی شدند.