به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,479
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 35,081
بازدید ماه: 56,051
بازدید کل: 23,717,871
افراد آنلاین: 70
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۴۳ - نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: حاج قاسم مصداق جاویدانِ فناء فی‌الله است ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:
حاج قاسم مصداق جاویدانِ فناء فی‌الله است 
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در مراسم شب خاطره روایت حبیب که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد،حاج قاسم سلیمانی را مصداق جاویدانِ فناء فی‌الله عنوان و بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی به علت اطاعت از فرمان خدا به جایی رسید که اگر خدای متعال اراده می‌کرد کاری را انجام دهد به‌واسطه او به منصه ظهور می‌رساند و به جرأت می‌توان گفت فتوحات و پیروزی‌هایی که در صحنه نبرد با دشمن شاهد بودیم مرهون عمل خالصانه سردار شهید سلیمانی بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد با اشاره به نقش‌آفرینی ارزنده سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و توانمند‌سازی آن، گفت: شخصیت سردار سلیمانی ذو ابعاد بود و در هرکجا حضور داشت با تَمسک به ایمان قوی الهی و تمسک به سیره ائمه معصومین عليهم‌السلام به قهرمان میدان تبدیل می‌شد؛ تا جایی که حتی نام حاج قاسم سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت. روزی ابوبکر بغدادی رهبر گروه تروریستی داعش در خطبه‌های نماز جمعه‌های خودشان اعلام کرده بود که اگر من قاسم سلیمانی را اسیر کردم مثل آن خلبان سوری او را به آتش می‌کشانم. حاج قاسم در جواب به او می‌گوید: «آن وقت که تو داشتی در خطبه نام مرا می‌آوردی من نفر سوم در صف نماز جماعت مقابل تو ایستاده بودم.»
وی در ادامه با اشاره به حضور موثر سردار سلیمانی در عرصه مقاومت افزود: کمتر جایی بود که سردار سلیمانی حضور نداشت؛ در عین اینکه در سوریه بود در عراق هم حضور داشت در حاشیه فلسطین و یمن و کشورهای منطقه مقاومت و در عین حال در ایران اسلامی حضور تاثیرگذاری داشت. نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همان دلاورمردی است كه هم لباس رزم بر تن می‌كرد و در دفاع از مقدسات و وطن وارد میدان می‌شد و هم در زمان سیل خوزستان ساده، بی‌تکلف و با همان سخاوت همیشگی، مرهمی می‌شود برای آلام مردمی که زندگی‌شان را در سیل از دست داده بودند. 
وی با بیان این که حاج قاسم نه‌تنها فرمانده میدان که فرمانده دل‌ها نیز بود، عنوان کرد: در ایام سیل خوزستان ظرفیت‌ها و امکانات زیادی وجود داشت ولی نیازمند مدیریت صحیح و کارآمدی بودیم که این امکانات را به‌طور یکپارچه و برابر به مناطق آسیب‌دیده برساند و تبعیضی صورت نگیرد؛ تنها کسی که می‌توانست این رسالت را به نحو احسن انجام دهد و همه هم از او تبعیت کنند حاج قاسم سلیمانی بود. او کسی بود که محبتش در جان و دل مردم رسوخ کرده بود و این محبت تا همیشه ادامه خواهد داشت.

Image result for ‫گل لاله‬‎