به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 353
بازدید دیروز: 3,866
بازدید هفته: 18,088
بازدید ماه: 108,951
بازدید کل: 23,770,752
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۲۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 15 May 2024
الأربعاء ، ۷ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴۲۶ - خاطره ای از شهید سید روح الله عجمیان : خونی که نباید هدر برود ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

خاطره ای از شهید سید روح الله عجمیان :

خونی که نباید هدر برود 

  ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

دادگاه سوم ضاربان شهید سیدروح الله عجمیان در البرز برگزار شد - ایرناآخرین خبر | اولین تصویر از پیکر شهید «سید روح الله عجمیان» در معراج شهدا

چهره اش را نگاه کنید معصومیت را در چهره او می‌بینید.
تصویر او را در کنار تصویر جوانی حضرت امام خمینی(ره) قرار دهید، گویی روح الله الموسوی دوباره زنده شده است تا این بار به دست بهائیان بی‌دین و قاتل و آشوبگران بی‌رحم... در ملا عام شکنجه شده و با ضربات بیرحمانه و متعدد دشمنان خدا با تیزی و چاقو و سنگ و حتی بلوک و مشت و لگد.. حتی لگد به چهره!... با قساوت تمام به شهادت رسیده و ظهر عاشورایی دیگر را به ظهور برساند...
فقط چهره معصومش نیست؛ فقط نامش نیست؛ فقط سید بودنش نیست؛ فقط فرزند حسین علیه‌السلام بودنش نیست؛ فقط شهادت امام حسین وارش- با پیکری عریان اما درخشان- نیست... فقط رحم نکردن بر لباس و حتی بر زیر پیراهنی ارزان او نیست...
قاب تلویزیون، ما را به خانه اش دعوت می‌کند... خانه‌ای در حاشیه شهر خانه‌ای از ساده ساده تر، بدون سنگ نما؛ بدون نما بدون سیمانکاری بدون گچ کاری؛ این خانه‌نمایی از خانه یک خانواده مستضعف است.
ولی نعمتان همه ما، آنها که به فرموده حضرت روح الله یک مویشان بر تمام کاخ نشینان شرف دارد.
این جوان، کارگری روزمزد بوده است و پدرش کارگری ساده است. همه افراد این خانواده در یک خانه محقر و فوق ساده زندگی می‌کنند.
پدرش در ایام جنگ در جبهه بوده است اما آنها هیچ توقعی از این نظام؛ از حاکمیت دینی؛ از اسلام و از دولت ندارند؛ بلکه در گفتارشان بارها و بارها خود را وام دار نظام اسلامی و دینی بیان‌می‌کنند!
«سید روح الله عجمیان» نماینده قشر مستضعف است همانها که امام خمینی(ره) در ۱۶ فروردین ۱۳۶۰ در‌باره ایشان فرمود:
«یک موى شما کوخ نشین‌ها بر همه کاخ نشین‌ها ترجیح دارد؛ بلکه مقایسه یک موى شما با آنها نباید صحیح باشد...شما این انقلاب را به ثمر رساندید.شما هستید که کشور را از دست ابرقدرت‌ها نجات دادید و این طبقه عزیز محروم که در ازاى خدمتش غیر از خدا از کس دیگرى چیزى نمى‏ خواهد و ما همه رهین منّت شما هستیم و اگر لایق باشیم، خدمتگزار شما.»
همان‌ها که به جز خدا هیچ‌کس را ندارند و هیچ‌کس را نمی‌خواهند و خداوند با آنهاست و پیروزی جامعه به ید الله تعالی در سرنوشت ایشان است.
بیخود نیست که سرمایه‌های اسرائیل در کشور
(به گفته نتانياهو، اصلاح‌طلبان سرمایه‌های اسرائیل در ایران هستند) بر هدر رفت خون این شهید شاخص و مجازات نشدن عاملین آن تاکید دارند، زیرا همه هدف دشمن آن بوده و هست که بزرگان و خواص انقلاب را به انحراف بکشاند و بی‌توجهی به ولی نعمتان انقلاب، به مردم و به خصوص به قشر مستضعف را در آنها ایجاد و برجسته سازد و تمام هدف دشمن این است که فریاد یا لثارات و خونخواهی‌ای که نابودی اسرائیل را در پیش دارد کاری عبث و بلکه نادرست! جلوه داده شود.
در این‌جا به نمایندگی از ولی نعمتان انقلاب از رئیس‌محترم قوه قضائیه تمنا می‌کنم که صدای اسرائیلیان برآمده از برخی رسانه‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب را که بلندگوی دشمنان این مردم آزاده اما مظلومند، برای همیشه خاموش سازد و بر قاتلان جانی‌ای که در ایران اسلامی به تابلوی ظهر عاشورا جان دوباره بخشیدند هیچ‌گونه مدارایی روا مدارد.
الهام انصاری

Image result for ‫گل لاله‬‎