به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,643
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 18,290
بازدید ماه: 39,260
بازدید کل: 23,701,081
افراد آنلاین: 66
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۷۳ - محمد حسین حمزه : «مانور ترور» در تهران «عملیات ترور» در بغداد ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

«مانور ترور» در تهران «عملیات ترور» در بغداد 

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

یاهونیوز» در گزارشی از نقش اسرائیل و اقلیم کردستان در ترور سردار سلیمانی  پرده برداشت - میدل ایست نیوزجزئیات جدید ترور شهید سلیمانی/ از نحوه کمین تا اجرای ترور/ لباسی که عوامل  ترور بر تن داشتند - افق ایلام

محمد حسین حمزه
13 دی 98 آمریکا در حالی «حاج قاسم» و یارانش را در فرودگاه بغداد هدف قرار داد که «مانور ترور» این قدرت شیطانی از 10 سال قبل در تهران آغاز شده بود. یک دهه دسیسه صهیونیستی «نه غزه نه لبنان» و شماتت سردار سلیمانی و مدافعان حرم توسط اصلاح‌طلبان‌، «تهور ترور» حاج قاسم را به دشمن داد. اگر آمریکا ترور «جسم مطهر» سردار سلیمانی را مرتکب شد، طیف غربگرا ترور «شخصیت مطهر» حاج قاسم را انجام داد و افزون بر این با تخریب بینش و راه ایشان و «مانور ترور» زمینه‌ساز قطعه‌قطعه کردن ایشان توسط رژیم کاخ سفید شد. این وصف خیانت مدعیان اصلاحات تا زمان شهادت «حاج قاسم» است. نسبت غربگراها با قبل و بعد از شهادت «حاج قاسم» دنباله‌ای است از ترور و تخریب تا تحریف. «حاج قاسم» که جامه شهادت پوشید، مدعیان اصلاحات به زور خواستند قبای غیرانقلابی بر او بپوشانند. فرمانده مبارز و بصیری که پایه‌های فکری‌اش «از سخن تا عمل» او معلوم است. غربگراهایی که به شخصیت «سردار سلیمانی» رحم نکردند، چگونه می‌توانند بگویند او هم‌افق با ما بود؟! ادعای غیرانقلابی بودن «حاج قاسم غرب آسیا» همان قدر نچسب و ناآشناست که مدعیان اصلاحات بگویند ما انقلابی هستیم. «حاج قاسم»، «وهم‌ خاورمیانه‌ای آمریکا» را زائل کرد و جریانی که برای نقش ثبات‌ساز ایران در منطقه هیچ اعتباری قائل نبود، او را از خودشان جلوه می‌دهد؟! بی‌تردید باید گفت؛
1ـ «سردار سلیمانی» انقلابی بود چون خلاف شما عمل می‌کرد. در «مکتب سلیمانی» نمی‌توان سر سوزنی به آمریکا و اروپا اعتماد و اتکا داشت اما مدعیان اصلاحات اعتماد بی‌حد و حصر به آمریکا داشتند؛ «حاج قاسم» ۲۴ دی ۱۳۹۳ وقتی تصاویر قدم زدن ظریف و کری را دید به آقای امیرعبداللهیان، معاون وقت ظریف زنگ زد و با کنایه و خنده‌‌ای گفت: دارید با آمریکایی‌ها قدم می‌زنید؟! سپس پیامی داد که به وزیر امور خارجه آن دولت برسانند؛ «ما اسناد دقیقی به دست آوردیم مبنی بر اینکه در جریان سقوط موصل، چند هواپیمای غول‌پیکر آمریکایی در فرودگاه موصل به زمین نشسته و ژنرال‌های آمریکایی پیاده می‌شوند و فرماندهان داعش، روی فرش قرمز به استقبال آنها می‌روند. آنها به مدت ۵ ساعت در سالن vip فرودگاه موصل مذاکره می‌ کنند. در تمام این ۵ ساعت هم، سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته آمریکایی از هواپیماها پیاده می‌ شد و در اختیار نیروهای داعش قرار می‌گرفت.» غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را او هشدار داد اما مدت زیادی نگذشت، طیف غربگرا گفتند «امضای کری تضمین است».
2ـ «حاج قاسم» که نامه پمپئو رئیس ‌وقت سیا را دریافت نکرد و باز نکرد کجا و خضوع شما مقابل دشمن کجا؟ آن زمان که مدعیان اصلاحات مطابق خواست ترامپ، پالس مذاکره ارسال می‌کردند، «سردار سلیمانی» این‌گونه سیلی به‌صورتش نواخت؛ «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم. بپرس؛ ما حوادث سختی را پشت‌سر گذاشته‌‌ایم. بیا! ما منتظریم. مرد این میدان ما هستیم برای شما. شما می‌‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه‌ امکانات شما. این جنگ را شما شروع می‌‌کنید، اما پایانش را ما ترسیم می‌‌کنیم.» غربگراها با سرکوفت زدن به «مجاهدان فی‌سبیل‌الله» و پادویی ترامپ و تقلا برای برآورده کردن آرزویش برای مذاکره و تعقیب برجام 2 و 3 به «حاج قاسم» خیانت کردند و خنجر زدند. ترامپی که به تعبیر سیدحسن نصرالله کفش‌های «حاج قاسم» می‌ارزد به سر او و کل فرماندهانش.
3ـ همان زمان که غربگرایان در پی تحمیل جام زهر برجامی‌شان بودند، حاج قاسم گفت «غلط بزرگ نکنید.» او 22 بهمن 96 در جمع مردم کرمان تصریح کرد: «برخی که دنبال ارتباط با آمریکا هستند، از کشور‌های هم‌پیمان آمریکا عبرت بگیرید، ببینید چه وضعیتی دارند، تحریم هم نیستند، اما امروز به فلاکت افتاده‌اند، این‌ها که هم‌پیمان آمریکا هستند. برخی برداشت غلطی کردند و می‌گویند همان‌گونه که امام خمینی جام زهر را نوشید امروز هم رهبر انقلاب جام زهر را بنوشد و ارتباط برقرار شود، این چه غلط بزرگی است این چه سفسطه‌ای است، این کار جان اسلام و ایران را می‌گیرد.»
4ـ «سردار سلیمانی» با «مجاهدت در راه حق» تولید قدرت کرد اما مدعیان اصلاحات نه تنها صنعت هسته‌ای ما را خواباندند که خواب‌های شومی برای عوامل دیگر قدرت ایران دیده بودند و با «برجام‌ها»، «ایران قوی» را هدف گرفته بودند. آمریکا را دوست جا می‌زدند درحالی که داعش را به 40 کیلومتری مرز ایران آورد. می‌گفتند نمی‌توان مقابل آمریکا ایستاد اما «سردار سلیمانی» آمریکا و متحدانش را در آن آوردگاه به زانو درآورد و منطق تسلیم را نابود کرد، به تعبیر نیوزویک «داعش و آمریکا را با هم در عراق خُرد کرد».
5ـ چنان در تحریف فرو رفته‌اند که حتی مدعی مقبولیت برخی افراد نزد «حاج قاسم» می‌شوند.از یاد برده‌اند که در فتنه‌ 78 «سردار سلیمانی» و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه، خطاب به رئیس دولت اصلاحات نوشتند: «رسانه‌ها و رادیوهای دنیا را بنگرید، آیا صدای دف و دهل آنها به گوش نمی‌رسد؟ جناب آقای رئیس‌جمهور، اگر امروز تصمیم انقلابی نگیرید و رسالت اسلامی و ملی خودتان را عمل نکنید، فردا آن‌قدر دیر و غیرقابل جبران است که قابل تصور نیست. در پایان با کمال احترام و علاقه به حضرت‌عالی اعلام می‌داریم کاسه صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی‌، بر خود جایز نمی‌دانیم.»
6ـ «حاج قاسم» غربگرایان را ردگیری کرده بود. مهر 95 در یادواره شهدای ملایر گفت؛ «در خط مقدم جنگ با دشمن، نباید دو صدا بلند شود و کسانی بگویند دشمن نیست، دوست است. خوارج، محصول ترویج همین نگاه بودند. اگر صاحب‌منصبانی آدرس غلط دادند و در جامعه دو صدایی در مقابل دشمن درست کردند، مرتکب خیانت شده‌اند. کوچه دادن به دشمن، بد‌ترین نوع خیانت است. ترویج فهم غلط از دشمن، حساسیت جامعه را از بین بردن و در درون آن تفرقه درست کردن، خیانت است». کوچه برای دشمن را مدعیان اصلاحات باز کرده بودند که دشمن را تطهیر کردند و حاضر شدند با سوءتدبیرهای عمدی ازجمله شوک بنزینی و تدارک آشوب، تحریم را کارگر و به دشمن در مذاکره امتیاز دهند.
7ـ «سردار سلیمانی» 9 اسفند 97 در مراسم گرامیداشت شهدای کرمان عمق ناپیدای برجام و غرض نهایی برجامیان را برملا کرد؛ «برای دشمن، این برجام، سه ضلعی است نه یک ضلعی. اوباما فکر می‌‌کرد به مرور زمان به دو ضلع دیگر می‌‌رسد، اما آدم عجولی که آمده، اصرار دارد به سرعت برسد و تصورش این بود که می‌‌رسد. این که اصرار می‌‌کنند بر برجام 2 در منطقه، برای این است که می‌خواهند این تحرکی را که از ایران اسلامی به جهان اسلام روح و جان داده، این خونی را که در عالم اسلامی جریان پیدا کرده، بخشکانند. اگر العیاذبالله ما رفتیم و در برجام 2 شرکت کردیم، به همین تمام می‌شود؟ نه، برجام اصلی در داخل ایران است. تلاش آنها به اینجا منتهی نخواهد شد و برجام سه هم خواهند داشت، چون دشمنان معتقدند که چشمه باید خشکانده شود و این چشمه، ایران است.» چه کسانی دنبال برجام موشکی و منطقه‌ای بودند و در عمل به دیکته‌های FATF همکاری بانک‌ها با افراد و نهادها در فهرست تحریم‌های خزانه‌داری و وزارت خارجه آمریکا از جمله سپاه و نیروی قدس را ممنوع و آنها را گرفتار تحریم داخلی کردند؟
8ـ حماسه ماندگار تشییع «حاج قاسم» فوران عشق مردم به فرمانده حماسه‌آفرین و ولایتمداری بود که با شش قسم جلاله گفته بود: «برادران! از مهم‌‌ترین شئون عاقبت به خیری، نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است. والله از مهم‌‌ترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی، دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد؛ در قیامت خواهیم دید مهم‌‌ترین محور محاسبه این است.» مدعیان اصلاحات از پروژه ترور شخصیت نتیجه معکوس گرفتند و با وجود تخریب‌ها، محبوبیت «سردار سلیمانی» بود که به گواه نظرسنجی‌های داخلی و خارجی بالا می‌رفت. دشمن ترسید، مبهوت و عزادار شد آنجا که دید در تشییع «سردار سلیمانی» تهران از جا کنده شد و در شهرهای دیگر قیامتی برپا گشت. مردم عزادار شهادت «حاج قاسم» شدند و آمریکا و پادوهای داخلی‌اش عزادار تشییع میلیونی او. رویترز نوشت؛ «حجم جمعیت حاضران در این تشییع، شبیه جمعیتی بود که برای تشییع پیکر آیت‌‌الله خمینی به خیابان‌‌ها آمدند.» خبرنگار نیویورک‌تایمز هم گزارش داد: «در ٢۵ سالی که ایران را پوشش خبری می‌‌‌دهم، هرگز چیزی شبیه این را ندیده بودم.» آنجا علی‌رغم تبلیغات آلوده غربگرایان، بیش از پیش روشن شد ملت ایران، شعار صهیونیستی «نه ‌غزه نه لبنان» را زیرپا می‌گذارد.
9ـ ابراز شیدایی به «حاج قاسم» در سراسر عالم امسال هم ناظران را شگفت زده کرد، در حالی که خشم مدعیان اصلاحات از «احیاگر زنجیره طلایی مقاومت اسلامی» برقرار بود. او که شهادتش از کشمیر تا نیجریه محشری به پا کرد، 10 سال در داخل «ترور شخصیت» شد که مقدمه «عملیات ترور» در بغداد بود، اکنون نیز از سوی همان رسانه‌های غرب‌مسلک و مدعیان اصلاحات «تحریف شخصیت» می‌شود و برچسب غیر انقلابی می‌خورد. قاتلان «حاج قاسم» هر جا هستند، سایه انتقام با آنهاست. چهره واقعی غربگرایان و «جارچیان ذلت» دیگر بار با حیات و شهادت «حاج قاسم» فاش می‌شود. در برنامه انتقام از قاتلان حاج قاسم با این ترورکننده‌های داخلی حاج قاسم چه باید کرد؟