به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 323
بازدید دیروز: 2,950
بازدید هفته: 18,981
بازدید ماه: 85,054
بازدید کل: 23,746,861
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 10 May 2024
الجمعة ، ۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۹۲ - حجت‌الاسلام کعبی: بیانیه یکی از سران فتنه حرکت ضدانقلابی نیروهای سقوط‌کرده را بیشتر نمایان کرد ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
حجت‌الاسلام کعبی:
بیانیه یکی از سران فتنه حرکت ضدانقلابی
نیروهای سقوط‌کرده را بیشتر نمایان کرد 
   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیانیه موسوی حرکت آشکار و ضدانقلابی نیروهای سقوط‌کرده را بیشتر نمایان کرده است، اظهار داشت: جواب این بیانیه را ملت ایران در 22 بهمن امسال خواهند داد.
حجت‌الاسلام کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بیانیه اخیر میرحسین موسوی اذعان داشت: این بیانیه درواقع برای عبور از انقلاب اسلامی، ارزش‌های اسلامی و عبور از ملت ایران است.
وی افزود: جواب این بیانیه سقوط را ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن که امسال با شعار «۴۴ سال ایران استوار» برگزار می‌شود، خواهند داد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیانیه میرحسین موسوی حرکت آشکار و ضد انقلابی نیروهای سقوط کرده را بیشتر نمایان کرده است، تصریح کرد: امروز مردم به نیروهای سقوط کرده و عبور کرده از خط مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلام دیگر توجهی ندارند
تغییر قانون اساسی، راهگشای کشور نخواهد بود
همچنین مصطفی ‌هاشمی‌طبا، معاون رئیس‌جمهور سابق در رابطه با ادعاهای میرحسین موسوی اظهار داشت: با همه احترامی که برای آقای موسوی قائل هستم با این نوع نگرشی که گفته‌اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند مخالف هستم؛ چراکه این موضوع کارگشای کشور نخواهد بود.
وی ادامه داد: آقای موسوی به جای نگاه صرفاً سیاسی‌، بگویند در اقتصاد، تولید، محیط زیست و... چه کار باید کرد و چه کار نباید کرد.
معاون رئیس‌جمهور سابق تاکید کرد: مسائل کشور ما از مسائل سیاسی عبور کرده است و به نظر نمی‌آید تغییراتی در مقررات و قوانین از جمله در قانون اساسی، بتواند مسائل مملکت را حل کند زیرا با رفتن این و آن و تغییر قانون اساسی مشکلات حل نخواهد شد. اگر هم بر فرض قانون اساسی عوض شود مشکلی حل نخواهد شد، زیرا معلوم نیست چه تفکری بر آن مجلس خاصی که منشعب از همه اقشار باشد و می‌خواهد قانون اساسی را تغییر دهد حاکم خواهد شد. در نتیجه در نهایت چه خروجی خواهد داشت.
به گزارش مهر، این سیاستمدار اصلاح‌طلب با بیان اینکه باید به بند بند همین قانون اساسی اعتقاد کامل داشته باشیم، تصریح کرد: اگر هم قانون اساسی تغییر کند، دوباره برخی بخشی از قانون جدید را قبول نمی‌کنند؛ این مشکلی است که ما از زمان مشروطه با آن مواجه هستیم زیرا قانون را قبول نداریم و به آن عمل نمی‌کنیم.
گفتنی است میرحسین موسوی روز شنبه 15 بهمن ماه، در بیانیه‌ای با ادعای اینکه ساختار فعلی حکومت اصلاح‌پذیر نیست، شعار پیشین اصلاح‌طلبان که «اجرای بدون تنزل قانون اساسی» بود را کارآمد ندانسته و خواستار عبور از قانون اساسی و نظم موجود شده بود.