به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,461
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 32,063
بازدید ماه: 53,033
بازدید کل: 23,714,854
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۴۲ - رئیس ‌قوه قضائیه در اصفهان : رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مسمومیت دانش‌آموزان ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
رئیس ‌قوه قضائیه در اصفهان :
 رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مسمومیت دانش‌آموزان 
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

  حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای  در نشست خود با اقشار مختلف مردم استان اصفهان ضمن تقدیر از موارد مطرح ‌شده، اظهار کرد: نخستین مسئله که این روزها با آن درگیر هستیم، موضوع مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدارس است که از شهر قم آغاز شد.
وی افزود: نهایت تلاش در دستگاه‌های مختلف مانند وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش شده است و همه درحال پیگیری این امر هستند، بنابراین این مسئله که با جان و روان افراد مرتبط است، از نظر همه مسئولان مهم است.
رئیس‌قوه قضائیه تصریح کرد: به نظر می‌رسد در این قضیه دشمن این مسئله را ایجاد کرده است یا در حال بهره‌برداری از آن است؛ همه صحبت‌های آنها را در این‌باره دیدیم و می‌بینیم که برخی از افراد غافل و وابسته در داخل هم همان خط ایجاد ترس و دلهره را دنبال می‌کنند. وی با بیان اینکه نهایت تلاش در این زمینه به کار گرفته شده است، افزود: امید است هر چه زودتر تلاش‌ها به نتیجه برسد، در این خصوص از تمام صاحب‌نظران، پزشکان و متخصصان کمک گرفته شده و از بهترین آزمایشگاه‌ها استفاده شده و اقدام جدی همه‌جانبه صورت گرفته است.
محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: امید است هرچه سریع‌تر عوامل این مسمومیت‌ها، مشخص و با آنها برخورد شود و این افراد بدون تردید طبق تعریف قانون، مفسد فی‌الارض هستند و اگر دستگیر شدند، قوه قضائیه به‌طور ویژه و خارج از نوبت پرونده آنها را رسیدگی می‌کند و عوامل را به هر نحوی که همکاری داشتند، مجازات خواهد کرد و هیچ اغماضی در کار نخواهد بود.
برای اصفهان قدم شایسته برنداشته‌ایم
رئیس‌قوه قضائیه گفت: اگر چه استان اصفهان از بیرون یک استان برخوردار تلقی می‌شود، اما آن‌گونه که شایسته مردم استان است، نتوانسته‌ایم قدمی برداریم.
حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در هجدهمین سفر استانی خود و در صدر یک هیئت عالی قضائی وارد استان اصفهان شد در فرودگاه شهید بهشتی این شهر، اظهار کرد: خدا را سپاسگزار هستیم که در ماه شعبان در استان اصفهان، استانی که تنها در یک روز ۳۰۰ شهید را تشییع کرد، حضور یافته‌ایم.
رئیس‌قوه قضائیه ضمن تقدیر از مسئولان و مردم استان اصفهان و همکاران قضائی این استان، گفت: در این استان ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضائی داریم که مشکلات و کمبودهایی از نظر قاضی و کارمند دارند؛ امید است در این سفر نسبت به رفع مشکلات بخش‌ها و حوزه‌های قضائی استان اصفهان قدم برداریم.
وی تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ انجام دادیم، بتوانیم بخشی از نیازهای کادر اداری و قضائی را در ابتدای سال ۱۴۰۲ تأمین کنیم و از اردیبهشت‌ماه تا شهریورماه و مهرماه به تعداد ضرورتی که وجود دارد، قاضی و کارمند اضافه کنیم.
محسنی اژه‌ای افزود: مشکلاتی در بعضی از زندان‌های داخل شهر داریم که لازم است آنها را جابه‌جا و کمبودهای اداری را جبران کنیم.