به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 9,220
بازدید دیروز: 5,006
بازدید هفته: 44,828
بازدید ماه: 65,798
بازدید کل: 23,727,609
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 3 May 2024
الجمعة ، ۲٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۵۷۳ - طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه در روستاهای رامشیر خوزستان به بهره‌برداری رسید ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه

در روستاهای رامشیر خوزستان به بهره‌برداری رسید

  ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه در روستاهای رامشیر خوزستان به بهره‌برداری رسید  | خبرگزاری فارسبهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به روستاهای رامشیر خوزستان-  اخبار نظامی | دفاعی | امنیتی - اخبار سیاسی تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم  | Tasnim
بهره‌برداری از طرح آبرسانی روستایی شهرستان رامشیر توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه و مشارکت آبفای خوزستان با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مردم و مسئولان، بهره‌برداری از طرح آبرسانی روستایی شهرستان رامشیر توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه و مشارکت آبفای خوزستان برگزار شد.
در مرحله نخست اجرای این طرح در بخش مشراگه شهرستان رامشیر بیش از ۵ هزار خانوار در ۱۰ روستا از آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی برخوردار شدند و همزمان مرحله دوم این طرح با عملیات آبرسانی به ۱۸ روستای دیگر دارای تنش آبی در این منطقه برگزار شد.
مرحله نخست این طرح جهادی با ایجاد بیش از ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و همچنین راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ با هدف رفع مشکلات در روستاهای دارای تنش آبی بخش مشراگه رامشیر به بهره‌برداری رسید و روستاهای مسلمیه، غدیر سبع، ام الخثی علیا، ام الخثی سفلی، فرهه، عسیف، ام الخثی سفلی، تل اسود، عگله زویهد و چای سودان از مزایای این طرح برخوردار شدند.
 به گزارش فارس، سردار محمدرضا حسن‌زاده معاون سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت: آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در استان خوزستان بخشی از برنامه کلان سپاه و نیروی زمینی در کل کشور است.
وی افزود: در چارچوب این برنامه کلان که در قالب طرح جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی در استان‌های مختلف کشور در حال اجرا است، آبرسانی به بیش از ۲۰ هزار روستا در مناطق دور دست و فاقد آب شرب سالم و یا دارای تنش آبی کشور هدف‌گذاری شده است که امروز شاهد به ثمر نشستن یکی از مراحل این طرح در روستاهای مشراگه شهرستان رامشیر استان خوزستان هستیم.