به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 691
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 31,293
بازدید ماه: 52,263
بازدید کل: 23,714,084
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1 ۰۳/۰۲/۱۲
(1 بازدید)


1 ۰۳/۰۲/۱۲
(1 بازدید)


۱۴۷ - رئیس‌قوه قضائیه: در بحث عفاف و حجاب همه ملزم به رعایت قانون هستند ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
رئیس‌قوه قضائیه:
 در بحث عفاف و حجاب همه ملزم به رعایت قانون هستند
   ۱۴۰۲/۰۱/۲۱

دستور رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها درباره تعطیلی زندان رجایی‌شهر  | پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز

رئیس‌قوه قضائیه گفت: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضائیه با اشاره تاکیدات رئیس‌جمهور ناظر بر اعلام برنامه دولت برای تحقق شعار سال، بار دیگر به تمامی مسئولان قضایی دستور داد به محض اعلام برنامه‌های ضد تورمی از سوی مسئولان اقتصادی در راستای کمک به دولت و برنامه‌های آن برای مهار تورم و رشد تولید، از هیچ مساعدت و حمایتی دریغ نورزند و در این راستا با توجه به اهمیت بالای موضوع، بیش از آنچه که تکلیف اداری است، عمل کنند. محسنی اژه‌ای در ادامه به تمامی مراجع ذی‌ربط قضایی دستور داد تا آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از اجرایی شدن سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی و مقولات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و موضوع حجاب داشته باشند.
وی در همین راستا بر حمایت از نیرو‌های انتظامی و امنیتی در راستای شناسایی جریان‌های وابسته و مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه که اهداف خاصی را در قضیه ناهنجاری‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، تاکید کرد.
رئیس‌دستگاه قضا با اشاره به روند مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی افزود: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
دستور برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر
در ادامه اژه‌ای با اشاره به سفر هیئت عالی قضایی به استان البرز در پنجشنبه گذشته و مصوبات این سفر، بر توجه ویژه در راستای عملیاتی شدن این مصوبات تاکید کرد و عمل مسئولان به وعده‌ها و اهتمام آنها به اجرایی شدن مصوبات را بالاترین امیدبخشی برای مردم دانست. 
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان، به رئیس‌سازمان زندان‌ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجایی‌شهر و اقدامات متعاقب بعدی صورت دهد.