به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,527
بازدید دیروز: 5,805
بازدید هفته: 30,186
بازدید ماه: 51,156
بازدید کل: 23,712,977
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 1 May 2024
الأربعاء ، ۲۲ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


۲۵۹ - رهبر انقلاب در کنار ناوشکن ایرانی جماران:۱۴۰۲/۰۲/۱۰
انتشار تصویری از رهبر انقلاب در کنار ناوشکن ایرانی جماران:
 نسل‌های آینده  به خط‌شکنی و اعتماد به نفس شما افتخار خواهند کرد
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

عکس / پیوستن ناوشکن جماران به ناوگان دریایی ارتش/1عکس / پیوستن ناوشکن جماران به ناوگان دریایی ارتش/2مراسم الحاق ناوشکن جماران به ناوگان نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی ایران  :: Leader.ir

همزمان با 10 اردیبهشت‌ماه روز خلیج‌فارس، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله ‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) تصویری از رهبر انقلاب در کنار ناوشکن تمام ایرانی جماران منتشر کرد.
به گزارش فارس، ناوشکن جماران اولین ناوشکن بومی جمهوری اسلامی ایران است که 30 بهمن‌ماه سال 1388 به دست متخصصان نیروی دریایی ارتش، نخبگان و دانشمندان توانمند ایرانی با فرمان آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای فرمانده کل قوا به ناوگان دریایی ارتش ملحق شد. دستیابی به ناوشکن جماران موجب شد تا کشورمان به جمع معدود کشورهای جهان که توانایی قابلیت طراحی، ساخت و تجهیز رزم‌ناوها و ناوشکن‌های پیچیده و مجهز دارند، وارد شود.
بیش از یک میلیون ‌و ‌چهار‌صد هزار انواع قطعه، دستگاه و سامانه‌های پیچیده‌ی داخلی در ساخت ناوشکن جماران مورد استفاده قرار گرفته و این ناوشکن از جمله رزم‌ناوهای با مأموریت سه منظوره است که در عرصه‌های ضد هوایی، ضد سطحی و ضد زیرسطحی به تجهیزات کاملاً پیشرفته مجهز شده است.
فرمانده کل قوا در حاشیه مراسم رونمایی و به‌آب‌اندازی ناوشکن جماران دست‌نوشته‌ای را در دفتر یادبود این ناوشکن، مرقوم فرمودند.
متن یادداشت معظم‌له بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
این تجربه گران‌بها می‌تواند سرآغاز مبارکی باشد برای فتح عرصه‌های ارزشمند دیگری که نبوغ ذهنی و ایمان استوار شما دریادلان ارتش جمهوری اسلامی بی‌گمان به ملت بزرگ و کشور سرافرازتان هدیه خواهد کرد. به خود اعتماد کنید؛ قدردان توانائی‌های ذاتی و انسانی خود باشید؛ از موانع نهراسید، و بدانید که نسل‌های آینده به خط‌ شکنی و اعتماد به نفس شما افتخار خواهند کرد. خداوند شما را مشمول توفیق و کمک خود قرار دهد.
سیدعلی خامنه‌ای
88/11/30»
تلاش کنید این حرکت علمی-صنعتی از شتاب نیفتد
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در بخشی از سخنان خود استحکام و اتقان در کارها را مورد تأکید قرار دادند و با‌اشاره به نشاط و تحرّکی که کارهای بزرگ مانند ساخت ناوشکن جماران، در ذهن‌ها و دل‌ها ایجاد می‌کند، تصریح کردند: تلاش کنید این حرکت علمی-صنعتی از شتاب نیفتد و پی‌در‌پی منشأ کار و ابتکار و پیشرفت شود.
فرمانده کل قوا با تبیین ضروریات و اولویت‌های نیروی دریایی بیان داشتند: با تلاش مستمر و عزم و اراده و جدیت، نیروی دریایی را به مرتبه‌ای در شأن ملت بزرگ ایران برسانید و مطمئن باشید که این کار با ایمان و توکل به خدا امکان‌پذیر است.
سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده وقت کل ارتش، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار احمد وحیدی وزیر وقت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ناخدایکم مهندس علی غلامزاده مسئول پروژه موج و دریا‌دار دوم امیر رستگاری فرمانده وقت کارخانجات نیروی دریایی ارتش در این مراسم حاضر بودند.