به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,972
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 3,972
بازدید ماه: 70,045
بازدید کل: 23,731,856
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۵ - مراسم تشییع و خاکسپاری شهید شهرکی و همسرش در زابل برگزار شد ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
دستگیری ۳ نفر از عاملان شهادت رئیس‌ پلیس آگاهی شهرستان سراوان
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید شهرکی و همسرش در زابل برگزار شد
  ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید شهرکی و همسرش در زابل برگزار شد – صراط عشق؛  مجله ی فرهنگی، معرفتی، ادبی، هنری

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیین وداع و مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید سرهنگ «علیرضا شهرکی» و همسرش شهیده «نرجس صیاد» دیروز از مصلی المهدی شهر زابل به سمت گلزار شهدا برگزار شد.
شهید شهرکی رئیس ‌پلیس آگاهی شهرستان سراوان صبح روز دهم اردیبهشت به همراه همسرش با خودروی شخصی در شهر در حال تردد بودند که در حمله ناجوانمردانه معاندین کوردل به خیل عظیم شهداء پیوستند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در پی ترور ناجوانمردانه سرهنگ علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان دستگیری عاملان اصلی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، که نهایتا امروز در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان زبده و تیم‌های تخصصی پلیس‌، سه نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی و همسر با وفایش شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
جلیلیان افزود: مأموران غیور پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ‌های به دست آمده توانستند در یک عملیات ضربتی و سریع سه نفر از عوامل ترور را شناسایی و دستگیر کنند.
وی خاطر نشان کرد: یک نفر از این عاملان وابسته به گروهک تروریستی جیش‌الظلم بوده و در مخفیگاه این تروریست‌های کور دل تعداد دو قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلاکوف و به همراه تعدادی خشاب و مقادیری مهمات، یکدستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و یک خودرو پژو 405 کشف و ضبط شد.

 

در تیراندازی افراد ناشناس
 رئیس ‌پلیس آگاهی سراوان به همراه همسرش به شهادت رسید
  ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

مشرق نیوز - اولین تصویر از شهید ترور سرهنگ

فرماندار سراوان به ایرنا گفت: صبح دیروز علیرضا شهرکی در چهار راه ناهوک و بهشتی سراوان مورد هدف تیراندازی از سوی یک دستگاه پژو پارس قرار گرفت.
سعید تجلیلی ادامه داد: همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده بود به علت شدت جراحات وارده علی رغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اعزام جانشین فراجا برای پیگیری ترور شهید شهرکی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پی دستور سردار رادان فرمانده فراجا، سردار قاسم رضایی جانشین فراجا برای پیگیری پرونده ترور سرهنگ شهید شهرکی، رئیس‌پلیس آگاهی سراوان به سیستان و بلوچستان می‌رود.
گفتنی است، از شهید شهرکی یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است.

Image result for ‫گل لاله‬‎