به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,598
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 6,658
بازدید ماه: 72,731
بازدید کل: 23,734,541
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۷۰ - آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان: حل مشکلات جامعه کارگری و رعایت حقوق آنها یکی از ملزومات رشد تولید است۱۴۰۲/۰۲/۱۳
آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:
حل مشکلات جامعه کارگری و رعایت حقوق آنها
یکی از ملزومات رشد تولید است
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
 

واکنش آیت‌الله جنتی به انتقادات اخیر از شورای نگهبان: بهانه گیری نکنید

دبیر شورای نگهبان گفت: رشد تولید جز با همه‌گیر شدن فرهنگ تلاش محقق نخواهد شد و حل مشکلات جامعه کارگری و رعایت حقوق آنها یکی از ملزومات این امر مهم است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا با گرامیداشت روز معلم و تبریک به معلمان کشورمان بیان داشت: روز سه شنبه سالروز شهادت شهید مطهری(ره) بود که به نام روز معلم انتخاب شده که حقیقتا انتخاب درستی است، چرا که ایشان، شهید راه آگاهی‌بخشی بودند و شغل معلمی هم تبلور آگاهی‌‌بخشی است.
وی آثار به‌جا مانده از استاد شهيد مرتضی مطهری را بسیار ارزشمند دانست و افزود: در اهمیت این آثار همین بس که حضرت امام خمينی(ره) همگان را به حفظ آنها سفارش كرده و فرموده‌اند: «من به دانشجويان و طبقه روشنفكران متعهد توصيه می‏‌كنم كه كتاب‏های اين استاد عزيز را نگذارند با دسيسه‌های غيراسلامی فراموش شود.»
آیت‌الله جنتی از رسانه‌ و سازمان‌های فرهنگی خواست تا برای آشنایی بیشتر جوانان با آثار استاد شهید مطهری برنامه‌ریزی کنند.
دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر این هفته را به همه کارگران و تولیدکنندگان کشور تبریک گفت و اظهار داشت: در هفته کار و کارگر به سر می‌بریم؛ در معارف اسلامی کار و کارگر دارای جایگاهی بسیار والا هستند.
وی تصریح کرد: در اسلام از کار به عنوان عبادت یاد شده و کارگر را شهید زنده برشمرده‌اند که بوسه پیامبر عظیم‌الشان اسلام بر دستان کارگر افتخاری ابدی است که نصیب این قشر با ارزش شده و یک فرهنگ‌‌سازی ماندگار است.
آیت‌الله جنتی تاکید کرد: رشد تولید جز با همه‌گیر شدن فرهنگ تلاش محقق نخواهد شد و حل مشکلات جامعه کارگری و رعایت حقوق آنها یکی از ملزومات این امر مهم است.
وی در خاتمه گفت: اگر در هر جامعه‌ای تلاش به ارزش تبدیل شود و از افراد پرتلاش قدردانی شود و روش‌هایی مانند دلالی نکوهش شود، قطعا آن جامعه مسیر پیشرفت و تعالی را طی خواهد کرد.