به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,059
بازدید دیروز: 2,474
بازدید هفته: 1,059
بازدید ماه: 116,565
بازدید کل: 23,778,364
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 18 May 2024
السبت ، ۱۰ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۶۸۱ - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: امنیت خلیج‌فارس بی‌نیاز از بیگانگان است؛ رسانه‌ها باید رزمنده‌ساز باشند ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:
 امنیت خلیج‌فارس بی‌نیاز از بیگانگان است؛
رسانه‌ها باید رزمنده‌ساز باشند
  ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

سردار علیرضا تنگسیری با تأکید بر لزوم آشتی نسل جوان با واقعیت‌های تاریخی ایران اسلامی، گفت: جوانان ما باید با تاریخ ایران آشنا شوند و در جریان رشادت‌هایی که در طول دفاع مقدس رخ داده قرار بگیرند؛ این یعنی جهاد تبیین و جلوگیری از تحریف تاریخ. امروز عده‌ای می‌کوشند که پهلوی را برای نسل امروز تطهیر کنند در حالی که اگر جوانان ما با تاریخ آشنا باشند و از خیانت‌هایی که پهلوی‌ها به ایران کرده مطلع باشند در دام این فریب بزرگ نمی‌افتند.

به گفته وی، امروز ما در صحنه جنگ روایت‌ها هستیم و اگر ما واقعیت‌های تاریخ ایران را روایت نکنیم دشمنان نظام اسلامی این کار را انجام می‌دهند.
تنگسیری همچنین با‌اشاره به ماهیت ظلم‌ناپذیری انقلاب اسلامی افزود: قبل از وقوع انقلاب اسلامی، آمریکا و انگلستان برای ملت ایران ارزش و احترامی قائل نبودند و ایران را مستعمره خود می‌دانستند، اما روحیه و انگیزه مقاومت به ملت ایران عزت و شرف بخشید و اکنون ملت ایران، روی پای خود ایستاده و این مقاومت معادلات دنیا را به هم زده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر نقش رسانه در بیان ابعاد انقلاب و مقاومت ملت ایران برای مردم سراسر دنیا، تصریح کرد: توصیه‌ای که به رسانه‌ها دارم این است که باید خاکریز و مواضع رسانه‌ای دشمن را بمباران کنید ‌و به گونه‌ای اخبار را انتقال دهید که رزمنده بسازید.
وی با بیان اینکه دشمنان در دریا ‌با خود رسانه و خبرنگار همراه دارند، ادامه داد:‌ خبرنگار فاکس‌نیوز در دریا همراه دریانورد آمریکایی است و اخبار را به نفع خودشان در افکار عمومی منعکس می‌کنند.
سردار تنگسیری با تاکید بر ضرورت امنیت خلیج فارس افزود: امنیت خلیج‌فارس را که بخش قابل توجهی از اقتصاد را تامین می‌کند قاطعانه انجام می‌دهیم و رسانه‌ها باید در این امنیت مشارکت داشته باشند و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش را منعکس کنند تا دنیا بفهمد امنیت خلیج‌فارس بی‌نیاز از بیگانگان است.
وی افزود: ما محکم مقابل دشمن ایستاده‌ایم و از شرف و عزت ملت ایران که مقاومت را یاد ما داد، دفاع خواهیم کرد. ما خودمان را فدای ملت ایران می‌کنیم. مگر مرگ ما دست آمریکاست؟
وی با بیان اینکه اگر مقابل دشمن کوتاه بیاییم قطعا بر ما مسلط می‌شوند و چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت نداریم و این مسیر راه پیروزی ملت ماست، افزود: ما در مقابل دشمن به هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آییم. چشم در مقابل چشم می‌ایستیم و از حقمان کوتاه نمی‌آییم. وقتی کشتی ما را در جبل‌الطارق گرفتند، ایستادیم و مجبور شدند کوتاه بیایند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با‌اشاره به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه آنها ضامن امنیت خلیج‌فارس هستند، خطاب به آنها گفت: شما ‌غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج‌فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما نیست. بدانید درسی که از مقاومت و پایداری دزفول گرفتیم در دریا پیاده می‌کنیم و مقابل متجاوزین و دشمنان با اقتدار می‌ایستیم.