به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,217
بازدید دیروز: 2,474
بازدید هفته: 1,217
بازدید ماه: 116,723
بازدید کل: 23,778,521
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 18 May 2024
السبت ، ۱۰ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۶۸۳ - جانشین فراجا با ‌اشاره به وضعیت آرام مرز سیستان: ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
جانشین فراجا با ‌اشاره به وضعیت آرام مرز سیستان:
طبق شواهد، شروع‌کننده تیراندازی روز شنبه
در مرز نیروهای طالبان بودند
   ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا شد - ایرناجانشین فرمانده کل انتظامی کشور: وضعیت مرز سیستان آرام است

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان ‌اشتباه رخ می‌دهد و روز شنبه نیز اقدام تیراندازی بیجا اتفاق افتاد.
به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در بدو ورود به شهرستان زابل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از طرف نیروهای مرزبانی اقدام متقابل نسبت به تیراندازی انجام شد، افزود: نیروهای مرزبانی این موضوع را مدیریت کردند و متاسفانه یکی از همکاران به شهادت رسید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.
رضایی تاکید کرد: به کشورهای همسایه می‌گوییم که مرزهای ما مرزهای دوستی است و نباید اجازه دهیم اتفاق ناگواری پیش بیاید.
وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بسیار آرام است، اظهارداشت: شامگاه شنبه هیچ‌گونه تهاجمی اتفاق نیفتاده است و موضوع عصر شنبه فیصله پیدا کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور همچنین روز یکشنبه در نشست با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان زابل گفت: در عملیات روز شنبه طبق شواهد و قرائن، شروع‌کننده تیراندازی نیروهای طالبان بودند و خط قرمز مرزبانان غیور ما خاک مقدس و مرز کشور عزیزمان ایران اسلامی است که به هیچ احدی اجازه تعرض نخواهند داد.
سردار رضایی اظهار داشت: همکاری بسیار عالی بین مرزبانی فراجا و نیروی زمینی ارتش در عملیات روز شنبه انجام و بر ایجاد بستر پایش‌های هوایی و پهپادی برای کنترل مرزها تاکید شد.
وی با واکاوی درگیری روز شنبه مرزبانان غیور فراجا با طالبان در نقطه صفر مرزی و همکاری مطلوب مرزبانی و ارتش، افزود: همکاری بسیار عالی بین مرزبانی فراجا و نیروی زمینی ارتش انجام شد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برنامه‌های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرزها دفاع و حراست کنیم تا مردم ما بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرزها و مرکز زندگی کنند.
وی بر ایجاد بستر پایش‌های هوایی و استفاده از پهپاد در مرزها توسط مسئولان مربوطه تأکید کرد و اظهارداشت: استفاده از ظرفیت پهپادی در تأمین امنیت مرزها بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از این ظرفیت در کنترل مرزها بازدارنده خواهد بود.