به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 215
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 30,817
بازدید ماه: 51,787
بازدید کل: 23,713,608
افراد آنلاین: 16
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


۱۰۳۴ - آیت الله خاتمی: قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
آیت الله خاتمی در خطبه های نماز عید قربان:
قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی
افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند
  ۱۴۰۲/۰۴/۰۹

شکست، سرنوشت محتوم همه مخالفان جمهوری اسلامی ایران است

نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران اقامه شد.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس‌قوه قضائیه و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در نماز عید قربان تهران حضور داشتند.
درب‌های دانشگاه تهران از ساعت هفت صبح جهت ورود نمازگزاران باز و برنامه‌های فرهنگی، ادعیه‌خوانی، تواشیح و برنامه‌های دیگر برای نمازگزاران برگزار شد.
آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه آنچه این یکی دو هفته اخیر انجام شد اوج ذلت منافقین بود، افزود: منافقینی که در پرونده آنها ترور ۱۷ هزار نفر بی‌گناه وجود دارد، یکی از آنها که در این ماجرا به دَرَک واصل شد، در پرونده خود به شهادت رساندن ۶۰ نفر از بچه‌های شما با لبان تشنه را دارد. او در عملیات مرصاد ۶۰ نفر از فرزندان شما را لب تشنه به شهادت رساند. کسی که فرزندان پاسدار شما را در اول انقلاب شکنجه کرد و با شکنجه به شهادت رساند و فردی که در ترور شهید آیت دست داشت به سزای اعمال ننگینش رسید، این سرنوشت مخالفین نظام است.
وی خاطرنشان کرد: ما در رابطه با بی‌حجابی هیچ حرفی بهتر از فرمایش مقام معظم رهبری نداریم که فرمودند؛ بی‌حجابی هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی. پشت صحنه‌ها هم روشن است، بی‌حجابی برای فروریختن بنیان خانواده و فروپاشی بنیان آرامش روانی جامعه است.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: بانوان ایران اسلامی از سالیان قبل پیشینه حجاب داشتند و با افتخار باحجاب بودند. به بی‌حجاب‌ها می‌گویم هیچ‌گاه بی‌حجابی آنها هنجار نخواهد شد چراکه ناهنجاری بوده، ناهنجاری هست و ناهنجاری خواهد بود. دوستانه به آنها توصیه می‌کنم اگر دنیا و آخرت خود را می‌خواهند به سمت حجاب بروند.
آیت‌الله سید احمد خاتمی بیان کرد: این روزها در فضای مجازی مشاهده کردم که برخی از بی‌حجاب‌ها به افراد با حجاب‌ها متعرض می‌شوند و بی‌حجاب‌ها افراد با حجاب را کتک می‌زنند. به مسئولان محترم با صراحت می‌گویم، این موضوع قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند.
خطیب نماز عید قربان خاطرنشان کرد: تقاضا می‌کنم به صورت قانونی وارد این موضوع شوید. من با حرکات غیر قانونی مخالف بوده، مخالف هستم و مخالف خواهم بود. ما یک نظام هستیم و بایستی در نظام همه کارها قانونی صورت بگیرد.
وی افزود: سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید، اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جاهای دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم بیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.