به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,074
بازدید دیروز: 7,668
بازدید هفته: 10,742
بازدید ماه: 31,712
بازدید کل: 23,693,534
افراد آنلاین: 14
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۰۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 28 April 2024
الأحد ، ۱۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۰۵۲ - امام جمعه یزد در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش: / خطيب جمعه شيراز: ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
امام جمعه یزد در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش:
توکل به خدا و اعتماد به حق به تصویر کشیده شود
تا همه بدانند که وعده خدا حق است
   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱

فرمانده نیروی دریایی ارتش با امام جمعه یزد دیدار کرد - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

آیت‌الله محمدرضا ناصری در این دیدار با ‌اشاره ماموریت بزرگی که اخیرا توسط نیروی دریایی ارتش انجام شده است، اظهار داشت: خاطرات این سفر بزرگ و این ماموریت عظیم باید توسط تک تک افراد حاضر در این سفر نوشته شود.

امام جمعه یزد افزود: این لحظات و اتفاقات بسیار زیباست و به طور قطع جزئیات آن برای همه مردم خواندنی است.
وی عنوان کرد: توکل به خدا و اعتماد به حق باید به وضوح برای افراد مختلف در جامعه به تصویر کشیده شود تا همه بدانند که وعده خدا حق است.
ناصری با بیان اینکه جوانان سلحشور ما امام‌خمینی(ره) را الگوی خود قرار داده‌اند، ادامه داد: امام شجاعت مثال زدنی داشت و از هیچ چیز نمی‌ترسید و همواره با توکل و اعتماد واقعی به خدا به دل حوادث می‌رفت.
وی به بیان خاطراتی از امام در روزهای تبعید ایشان در پاریس پرداخت و ادامه داد: امام متوجه همه توطئه‌ها بود به همین دلیل هرگز لحظه‌ای شک نکرد و با توکل به خدا به سمت ایران حرکت کرد و همه خطرات را به جان خرید و پیروزی انقلاب را رقم زد.
پرچم ایران در تمام پهنه‌های اقیانوسی جهان به اهتزاز درآمده است
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه شعار ما در نیروی دریایی، «راه ما راه حسین‌(ع)»است، اظهار داشت: این شعار مهم سرلوحه کار ماست.
امیر دریادار شهرام ایرانی افزود: با توانی که اکنون در داخل کشور وجود دارد به ویژه در حوزه صنعت دفاعی، دانشمندان و دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان توانستیم همه نیازمندی‌های کشور را در داخل تامین کنیم.
وی عنوان کرد: امروز توانسته ایم پرچم نظام را در همه پهنای اقیانوسی گسترده کنیم و قلمرو افزایی در حوزه دریایی داشته باشیم.
ایرانی با بیان اینکه با توان و تجهیزات فعلی ماموریت‌های بزرگی انجام شده و دشمن ابهامات بسیاری در این زمینه دارد، گفت: برای دشمن سؤال است که چگونه اقیانوس آرام و اطلس را در نوردیده ایم و چگونه سوخت آن را تامین کردیم چگونه از چهار طوفان سهمگین عبور کردیم.
ایرانی تصریح کرد: پرچم ایران باید در این دوره زمانی در قطب جنوب برافراشته شود و این اتفاق رخ خواهد داد.
وی عنوان کرد: در حوزه بین‌الملل بسیاری از کشورها دیگر با تکریم و احترام با ایران سخن می‌گویند و برخی به صراحت اعلام می‌کنند که به ایران حسادت می‌کنند.
ایرانی یادآور شد: مهارت دینی و مهارت امنیتی را به عنوان دو اولویت مهم مدنظر داریم که هر دو در ماموریت بزرگ نیروی دریایی محقق شد.

خطيب جمعه شيراز:
تکرار اهانت به قرآن کریم مایه بی‌آبرویی دشمنان اسلام است

خطیب جمعه شیراز : اگر کسی شعار بی‌حجابی بدهد، خارج از ادیان است / ۷۰درصد  جامعه ما معتقد به حجاب هستند - خبرآنلاین

دژکام تاكيد كرد: لجبازی دولت منحوس سوئد در بی‌احترامی به قرآن کریم که از روی نادانی، عداوت و کینه‌ای که نسبت به اهل حق دارند دوباره باعث تکرار جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم شد.
امام جمعه شيراز با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام کتاب خدا و عترت خود را برای مسلمانان به یادگار گذاشته است، ادامه داد: به عترت پیامبر بی‌احترامی کردند، اما ببینید بیش از هزار سال چطور مردم در دین خود ایستادگی کردند.
خطيب جمعه شيراز تصریح کرد: اگر امت اسلامی حرکت نکند، تصمیم دشمنان نابودی قرآن در میان مردم است اما مسلماً این آرزو را به گور خواهند برد چراکه ما امروز به همراهی همه امت اسلامی، همه این امت بزرگی که در شرق و غرب عالم حضور دارد یک صدا و با فریاد بلند به همه دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا و همه معاندان نسبت به امت اسلامی به‌خصوص اسرائیل جنایتکار و غاصب اعلام می‌کنیم اگر می‌خواهید با این دسیسه‌ها برای خود‌بندی ببافید و چهار روز دیگر استکبار خود را ادامه دهید بدانید که دوره آمریکا و اسرائیل در جهان تمام شده است.
وی تصریح کرد: امسال به جبران دو سالی که بیماری کرونا مردم را محدود کرده بود، در شهر شیراز حرم سوم اهل‌بیت‌(ع) می‌بینیم که حرکت‌های دسته‌جات عزاداری شکل می‌گیرد و سوای حرم مطهر که همیشه مرکز برکت و رحمت است، اما گوشه‌گوشه شهر از شرق تا غرب در هر محله و کوچه‌ای دسته‌جات مختلف حرکت می‌کند.
دژكام در ادامه ضمن تشکر از فعالیت هیئات مذهبی در ماه محرم، تاکید کرد: از هیئت‌های عزاداری برای خالی نبودن مجالس از سخنرانان تشکر می‌کنم، مداحی خوب است اما معرفت‌افزایی توسط وعاظ باید شکل گیرد.