به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,024
بازدید دیروز: 7,668
بازدید هفته: 12,692
بازدید ماه: 33,662
بازدید کل: 23,695,484
افراد آنلاین: 14
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۰۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 28 April 2024
الأحد ، ۱۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۰۶۱ - آیت‌الله اعرافی: باید پیام انقلاب اسلامی را به تمام دنیا برسانیم لزوم وجود پیوست تبلیغی در نظام درسی ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
آیت‌الله اعرافی:
 باید پیام انقلاب اسلامی را به تمام دنیا برسانیم
لزوم وجود پیوست تبلیغی در نظام درسی 
  ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

علیرضا اعرافی - ویکی شیعه

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در طرح علمداران تبلیغ، ویژه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، سخنرانی مقام معظم رهبری درخصوص تبلیغ را مدنظر قرار داد و گفت: مخاطب اصلی این فرمایش مقام معظم رهبری، حوزویان هستند و نباید به دنبال پیدا کردن مقصری جدای از خودمان باشیم.
به گزارش رسا، وی با بیان اینکه باید با حداکثر توان برای پیشبرد نگاه مقام معظم رهبری تلاش کنیم، اظهار کرد: این تلاش باید مبتنی بر برنامه‌ریزی دقیق باشد.
مدیر حوزه‌های علمیه با ‌اشاره به اینکه تبلیغ دارای معانی مختلف است، مطرح کرد: یک معنای تبلیغ، تبلیغ به معنای خاص و اسمی است که تبلیغ در یک مرکز در کنار نظامات مختلف شکل خواهد گرفت.
آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه در معنای دیگر، تبلیغ به عنوان روح و حقیقتی که باید در تمام نظامات جلوه‌گری کند تعریف می‌شود، عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز این معنای تبلیغ را مدنظر قرار داده‌اند.
وی با ‌اشاره به اینکه درس استاد باید نگاهی به زمانه و شبهه‌ها داشته باشد، خاطرنشان کرد: این نگاه عام و جامع مهم‌ترین نکته در فرمایش مقام معظم رهبری است.
مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تمام عالمان دین باید همراه با تولید علمی رویکرد ابلاغ پیام دین را داشته باشند، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید نظام درسی و پژوهشی پیوست تبلیغ را داشته باشند.
پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد
آیت‌الله اعرافی با‌ اشاره به اینکه باید پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد، یادآور شد: باید به تبلیغ در جهان توجه داشته باشیم چراکه اگر خود را به ایران محدود کنیم ساقط خواهیم شد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه به آفاق عالم و هدف‌گیری نقاط مهم جهان، هدف بزرگی در مسیر پیشبرد و توسعه نظام اسلامی است.
مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه باید پیام انقلاب اسلامی را به تمام دنیا برسانیم، ابراز کرد: بسیج اساتید حوزه یک کانون جامع و فعال تبلیغ است که نتایج ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.