به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 535
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 4,595
بازدید ماه: 70,668
بازدید کل: 23,732,479
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۹۶ - شهادت استواریکم امیر حسین‌زاده‌احمدی و گروهبان یکم محمداحسان شفیعی در درگیری با قاتل مسلح ۱۴۰۲/۰۵/۲۸

شهادت استواریکم امیر حسین‌زاده‌احمدی

و گروهبان یکم محمداحسان شفیعی در درگیری با قاتل مسلح

   ۱۴۰۲/۰۵/۲۸

 شهیدان امیر حسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعیشهیدان امیر حسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی

جانشین فرماندهی استان اصفهان از شهادت دومین مامور پلیس در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان‌های شهرستان اصفهان، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، به محض مشاهده پلیس به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در نهایت با اقدام سریع مأموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت می‌رسد و دو نفر از مأموران انتظامی نیز به شدت مجروح و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: استواریکم امیر حسین‌زاده‌احمدی و گروهبان یکم محمداحسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.

سردار هاشمی‌فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأموران وظیفه شناس به خانواده شهیدان والا مقام، هم‌رزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گران‌قدر به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: عصر روز جمعه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی مسلح در خیابان شهید صدوقی اصفهان اقدام به تیراندازی و قتل یک شهروند کرده بود، مأموران کلانتری ۱۶ در محل حضور یافتند که فرد مسلح به‌محض مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد.
سردار محمدرضا‌هاشمی افزود: در این درگیری دو نفر از مأموران کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. در نهایت استوار «امیرحسین زاده احمدی» جمعه به شهادت رسید و گروهبان یکم «محمد احسان شفیعی» تحت مداوا قرار گرفت. گروهبان یکم «محمداحسان شفیعی» نیز روز شنبه به دلیل جراحات وارده، به شهادت رسیدند و به گفته وی، فرد مسلح با وجود اخطارهای مکرر در درگیری مسلحانه با مأموران به هلاکت رسید.
 
با حضور مردم قدرشناس برگزار شد
تشییع پیکر 2 شهید مدافع امنیت فراجا در اصفهان 
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
تشییع باشکوه پیکر دو شهید مدافع امنیت فراجا در اصفهان
مردم اصفهان با وجود گرمای هوای تابستانی به استقبال فرزندان عزیز خود آمدند. تا شهید ستوان ‌سوم «امیر حسین‌زاده ‌احمدی» و استواریکم «محمداحسان شفیعی» روز جمعه - بیست ‌و هفتم مرداد ماه - در درگیری با قاتل مسلح به شهادت رسیدند را به‌ گرمي تشييع و درگلستان شهداي اين شهر به‌خاك بسپارند.
میدان خواجو در این حوالی نظاره‌گر وداع با شکوه و شورانگیز مردمان دیار زاینده‌رود با دلیرمردانی است که برای امنیت این خاک جان داده‌اند، بزرگ‌مردانی که قسم خورده بودند، نگذارند خللی در امنیت این مرز و بوم ایجاد شود.
در آيين تشييع و خاك سپاري اين دو عزيز سفر كرده جانشین فرمانده فراجا درسخناني گفت: خدایا سجده شکر به جای می‌آوریم که مردم در مسیر این انقلاب از بهمن سال ۱۳۵۷ تا دوران دفاع مقدس و در ادامه آن تا به امروز، با بصیرت از آرمان‌های انقلاب با جان دل محافظت کرده‌اند.
سردار قاسم رضایی افزود: این شهدا با اهدای خون خود شجره انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و در کنار آنان ملت بزرگ ایران اسلامی این راه را گرامی می‌دارند. نعمت الهی یعنی شور و حالی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس وجود داشت، امروز بدون خدشه استمرار دارد.
جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه ملت شریف ایران این‌گونه راه شهدا را پاس می‌دارند و در این مسیر شهدا زنده‌اند همچنین مفهوم آیه قرآن در چنین صحنه‌هایی متجلی است، خاطرنشان کرد:‌ اشتیاقی که در دوران دفاع مقدس در کشور و خصوصاً در شهر شهید و مجاهدپرور اصفهان وجود داشته همچنان ادامه دارد و اگر امروز دو شهید گلگون را تشییع می‌کنیم، روزی این شهر ۳۷۰ شهید را همزمان تشییع کرده که این موضوع برای آن سوی مرزها، مزدوران و هنجارشکنان پیام‌های بسیاری دارد.
رضایی با تاکید بر اینکه پیام جمعیت امروز آن است که ما پیرو راه شهدا هستیم، ادامه داد: راه شهدا حفاظت، پاسداری و حراست از آرمان انقلاب اسلامی است و در این مسیر فرزندان این ملت در سازمان مقدس انتظامی سراسر کشور از مرزهای گسترده تا مجامع مختلف داخلی به‌صورت شبانه‌روزی و در همه فصول دفاع می‌کنند.
در ادامه اين مراسم آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان برپيكر شهدا نماز اقامه كرد و سپس پيكر شهداي فراجا بانداي ياحسين مردم مومن و ولايي اصفهان تشييع و درگلستان اصفهان به‌ خاك سپرده شد.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎