به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 901
بازدید هفته: 7,085
بازدید ماه: 16
بازدید کل: 23,784,385
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 21 May 2024
الثلاثاء ، ۱۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
خرداد 1403
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
313029282726
آخرین اخبار
784 - نارندرا مودی: منتظر دیدار با رئیس‌جمهور ایران هستم / رئیسی و نخست‌وزیر ژاپن در نیویورک دیدار می‌کنند ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

 

نارندرا مودی:
منتظر دیدار با رئیس‌جمهور ایران هستم 
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
نارندرا مودی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نخست‌وزیر هند  شنبه شب به وقت تهران ضمن خرسندی از گفت‌وگو با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری جمهوری اسلامی ایران، خواستار ملاقات با او در حاشیه برگزاری اجلاس بریکس در آفریقای جنوبی شد. به گزارش وبگاه شبکه خبری «ان‌دی‌تی‌وی»، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر گفت: «خوشحالم که روز جمعه با سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران
صحبت کردم»
وی همچنین گفت که مشتاق دیدار با سید ابراهیم رئیسی، در آفریقای جنوبی در حاشیه اجلاس سران بریکس است که چند روز دیگر در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد. بر اساس این گزارش، سران دو کشور روز جمعه تلفنی گفت‌وگو کردند و در مورد طیف وسیعی از مسائل دوجانبه از جمله تکمیل کامل بندر چابهار به تبادل‌نظر پرداختند.
به گزارش فارس مودی گفت: «ما در مورد تقویت همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای، از جمله بندر چابهار گفت‌وگو کردیم.»

 

خبرگزاری «کیودو»:
 رئیسی و نخست‌وزیر ژاپن در نیویورک دیدار می‌کنند

رهبران ایران و ژاپن در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار می‌کنند

خبرگزاری «کیودو» ژاپن گزارش کرد که آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و «فومیو کیشیدا» نخست‌وزیر ژاپن در سپتامبر در خلال مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک درخصوص برجام و طیفی از موضوعات دیگر دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
خبرگزاری کیودو به نقل از منابع دیپلماتیک ایران که هیچ نامی از آنها نبرد، از دیدار رئیسی و کیشیدا خبر داد و گزارش کرد که وزارت خارجه ژاپن تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده است. رئیس‌جمهور ایران و نخست‌وزیر ژاپن در سپتامبر گذشته نیز در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کرده بودند.
کیودو مدعی شده است که رئیسی در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن قصد دارد از او برای سفر به ایران دعوت کند و مسئله آزاد‌سازی دارایی‌های ایران در ژاپن را که حدود سه میلیارد دلار است و تحت تحریم‌های آمریکا در ژاپن بلوکه شده است، مطرح کند.
خبرگزاری کیودو در گزارش خود نوشت که نخست‌وزیر ژاپن نیز قصد دارد در دیدار با آیت‌الله رئیسی بر وجود امنیت و ایمنی در تنگه هرمز تأکید کند.
به گزارش فارس ۱۶ مرداد ماه، رسانه‌ها گزارش کردند که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفرش به ژاپن بعد از تصدی این سمت به توکیو پایتخت این کشور سفر کرد.