به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,010
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 15,657
بازدید ماه: 36,627
بازدید کل: 23,698,448
افراد آنلاین: 66
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۰۱- تشییع پیکر شهید مدافع امنیت نیروی انتظامی «علی فسنقری» در سبزوار ۱۴۰۲/۰۶/۱۷

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت نیروی انتظامی

«علی فسنقری» در سبزوار 

۱۴۰۲/۰۶/۱۷

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت نیروی انتظامی «علی فسنقری» در سبزوار

پیکر پاک سرباز نیروی انتظامی شهید مدافع امنیت "علی فسنقری" ظهر جمعه در زادگاهش سبزوار تشییع و در گلزار شهدا روستای فِسَنقَر خاکسپاری شد.

 

مراسم تشییع و بدرقه پیکر پاک سرباز شهید نیروی انتظامی «علی فسنقری» که در حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند، در "تفتان" استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز هفدهم شهریور ماه پس از اقامه نماز جمعه با حضور امام جمعه، مسئولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه دیار سربداران به پاس سال ها مجاهدت و فداکاری شهیدان والامقام سبزوار بدرقه منزل ابدی‌اش به سمت گلزار شهدا روستای فسنقر شد.

تشییع کنندگان با شعارهای "لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" و نیز فریادهای "مرگ بر آمریکا و اسرائیل" پیکر پاک این شهید را بر دوش خود تشییع کردند.
پیکر مطهر این شهید سرافراز پس از تشییع از میعادگاه نماز جمعه تا میدان امام حسین(ع) شهرستان سبزوار، برای خاکسپاری در جوار یاران شهیدش به روستای "فِسَنقَر" از توابع بخش مرکزی سبزوار انتقال یافت.
بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، چهارشنبه‌ شب در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار به واحد انتظامی شهرستان "تفتان"، ۲ نفر از ماموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
تروریست‌های کوردل به صورت کاملاً بزدلانه اقدام به ترور ۲ نفر از ماموران اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان که در حین انجام امور خدماتی بودند، کرده و به سرعت از محل متواری شدند.
در این حادثه تروریستی سروان «محمد میرشکار»، رئیس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه «علی فسنقری» به فیض شهادت نائل آمدند.

شهیدان مدافع امنیت محمد میرشکار اهل کلاله و دارای دو فرزند پسر و دختر و سرباز وطیفه علی فسنقری مجرد و ساکن سبزوار می‌باشند.
گفتنی است شهرستان سبزوار که در 230 کیلومتری مشهد واقع‌شده، و پرونده 953 شهيد، 3156 جانباز و 265 آزاده در 
بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

 

شهادت ۲ نفر از مأموران انتظامی شهرستان تفتان بر اثر حمله تروریستی 

  ۱۴۰۲/۰۶/۱۶

ترور دو نفر از کارکنان نیروی انتظامی در تفتان (ویدیو) - تحولات جهان اسلام

بر اثر حمله تروریستی به یک واحد انتظامی شهرستان تفتان دو نفر از ماموران انتظامی این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان چهارشنبه 15 شهریورماه اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه ‌اشرار و کوردلان معاند به واحد انتظامی شهرستان تفتان متاسفانه دو نفر از ماموران غیور پلیس سروان «محمد میرشکار» رئیس ‌اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه «علی فسنقری» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. تروریست‌های کور دل به صورت کاملا بزدلانه اقدام به ترور دو نفر از ماموران اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان که مشغول انجام امور خدماتی بودند، کردند و به سرعت از محل متواری شدند. مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان این حمله تروریستی در ستاد فرماندهی انتظامی استان با حضور کارکنان انتظامی برگزار شد.
همچنین پیکر پاک سرباز نیروی انتظامی شهید مدافع امنیت «علی فسنقری»، ظهر جمعه در زادگاهش سبزوار تشییع شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎