به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 597
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 4,657
بازدید ماه: 70,730
بازدید کل: 23,732,541
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۰۰ - پیکرهای پاک شهیدان سرهنگ دوم «حسن طاهری» و ستوان دوم «سجاد زارع مقدم» در نهبندان تشییع شد ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

پیکرهای پاک شهیدان سرهنگ دوم «حسن طاهری»

و ستوان دوم «سجاد زارع مقدم» در نهبندان تشییع شد   

  ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

تصاویر/ تشییع پیکر ۲ شهید مدافع امنیت در «نهبندان»

پیکر دو شهید انتظامی استان خراسان جنوبی که در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسیدند، با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در نهبندان تشییع شد.
به گزارش ایرنا، پیکرهای پاک شهیدان سرهنگ دوم «حسن طاهری» و ستوان دوم «سجاد زارع مقدم» جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان، روز دوشنبه بر دستان مردم قدرشناس و شهیدپرور این دیار از مصلی امام علی‌(ع) به سمت چهارراه معلم تشییع شدند. این دو شهید مدافع امنیت جمعه شب ۲۴ شهریور ماه در عملیات مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان نهبندان به شهادت رسیدند و مراسم وداع با شهدا نیز یکشنبه و دوشنبه با حضور خانواده آنان در نهبندان برگزار شد. جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه و فرماندار نهبندان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع حضور داشتند.

 

شهادت  سرهنگ دوم «حسن طاهری» و ستوان‌ دوم «سجاد زارع مقدم»

از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در نهبندان 

۱۴۰۲/۰۶/۲۶

مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع امنیت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم «حسن طاهری» و ستوان‌ دوم «سجاد زارع مقدم» دو نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان، جمعه شب گذشته حین گشت‌زنی، تامین امنیت جاده و پاک‌سازی مناطق آلوده از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر دچار حادثه شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. همچنین در این حادثه ستوان‌یکم «رستم تنگسار» مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی دیروز گفت: مراسم تشییع پیکر پاک این دو شهید انتظامی صبح دوشنبه ۲۷ شهریورماه از مصلی امام علی‌(ع) به سمت چهارراه معلم شهر نهبندان برگزار خواهد شد.
سرهنگ علی اکبر حیدری افزود: پس از تشییع شهدا در شهرستان نهبندان، پیکر شهید سجاد زارع مقدم برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان قاینات منتقل خواهد شد و مراسم تشییع این شهید والامقام ظهر همان روز (دوشنبه) در شهر قاین از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود. همچنین پیکر شهید حسن طاهری به زادگاهش شهرستان گناباد استان خراسان رضوی منتقل می‌شود.

Image result for ‫گل لاله‬‎