به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 747
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 4,807
بازدید ماه: 70,880
بازدید کل: 23,732,691
افراد آنلاین: 26
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۰۹۲ - حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خطیب جمعه تهران: حوادث اخیر سوریه نتیجه پیوند قدرت و جهالت است ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خطیب جمعه تهران:
حوادث اخیر سوریه نتیجه پیوند قدرت و جهالت است
  ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

ابوترابی فرد، خطیب نماز جمعه تهران: مشکلات امروز به فاصله ما با  شایسته‌سالاری برمی‌گردد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه تهران بیان داشت: گفت: دغدغه قرآن و نهج‌البلاغه آن است که باید قدرت با علم و اخلاق گره بخورد. ولایت‌فقیه یعنی قدرت و عدالت؛ اگر قدرت با علم و ادب و خرد و انسانیت گره نخورد صاحبان قدرت در اروپا جنگ جهانی اول و دوم را بر کل بشریت تحمیل کرده و هزاران نفر را قتل عام می‌کنند.
به گزارش مهر، امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: هفته نیروی انتظامی را محضر سربازان سبز پوش ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم فراجا به مثابه یک نهاد مهم و بنیادین اجتماعی و امنیتی که دارای وظایف حساس در فرآیند تأمین امنیت پایدار و همه‌جانبه برای ملت ایران است در انجام شایسته وظایفش از بهترین توفیقات بهره‌مند باشد.
وی گفت: پلیس امروز به عنوان نماد مبارزه با ظلم و قانون‌گریزی وظایفی را عهده‌دار می‌باشد و خدمات ارزنده‌ای را به ملت ایران عرضه می‌نماید. جایگاه ممتاز فراجا از مأموریت‌های خطیر او الهام می‌گیرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد تصریح کرد: امیدوارم با راهبردی که فرماندهی محترم فراجا با الهام از اصول و قواعد تعریف‌شده از سوی فرماندهی کل قوا دارد، راه را برای افزایش اقتدار برآمده از قانونمداری و ارتقای صیانت سازمانی و سطح دانش و تخصص برای یکایک افسران و درجه‌داران و سربازان در این نیرو، هموار نماید تا زمینه‌ساز افزایش رضایتمندی مردم شریف باشد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مهم‌ترین رکن دین نظام سیاسی است، افزود: اَقیموا الدِّینَ یعنی نظام سیاسی الهی را که زمینه‌ساز تحول در جامعه بشری است استحکام بخشیم. امام بزرگوار این نظام را به پا داشتند لذا رسالت همه ما و مسئولین آن است که با عمل به آموزه‌های وحیانی این نظام را استحکام ببخشیم.
وی اظهار داشت: در تاریخ اسلام بعد از پیامبر تا به امروز شاهد این سطح از وحدت میان امت اسلامی نبودیم. امروز درحالی‌که همه سرویس‌های اطلاعاتی تلاش می‌کنند تا در دنیای اسلام شاهد تفرقه و جدال باشند، ملت اسلام در کنار هم در یک جبهه واحد ایستادند.
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد گفت: شما از حلقوم پاک قهرمانان فلسطین، مقاومت حزب‌الله، حشدالشعبی، مردم یمن و عراق و سوریه، شرق و غرب و جنوب آسیا یک شعار می‌شنوید و آن شعار، دفاع از ملت قهرمان فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان‌خوار است.
امام جمعه موقت تهران بیان داشت: ملت شریف ایران و برادران و خواهران اهل سنت در سراسر ایران در کنار برادران و خواهران شیعه خود در اوج مسالمت و دوستی زندگی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با برافراشته کردن پرچم اسلام و بازگشت به قرآن، جایگاه امت اسلامی را در نظام نوین جهانی ارتقا بخشید و راه را برای خلق قدرتی دیگر هموار کرد.