به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 2,067
بازدید ماه: 117,573
بازدید کل: 23,779,370
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۵۵- رئیسی: ایران از دفاعِ مشروع ملت فلسطین حمایت می‌کند ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
در پیامی به مناسبت پیروزی‌های مقاومت فلسطین :
رئیسی: ایران از دفاعِ مشروع ملت فلسطین حمایت می‌کند
  ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

گفت‌وگوی تلفنی رئیسی با رهبران مقاومت

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همه جهان را دعوت به مشاهده این حقیقت می‌کند که انباشت ظلم و بی‌عدالتی بر ملت مظلوم فلسطین، استمرار توهین و اهانت به زنان و زندانیان و هتک حرمت بیت‌المقدس و قبله اول مسلمین، همیشگی نیست و با مقاومت ملت‌ها مواجه می‌شود، تاکید کرد‌: بی‌تردید رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول به خطر افتادن امنیت ملت‌های منطقه هستند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.
متن کامل پیام رئیس‌جمهور به این شرح است‌:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
و سرانجام، آه ملتی مظلوم به طوفان بر ظالمان تبدیل شد. خورشید نصرت الهی بار دیگر از فلسطین طلوع کرده و قلوب مومنین را شاد، آزادگان جهان را سرافراز و ظالمان را خوار و زبون کرده است.
سلام و درود خدا و همه بندگان صالح و آزاده‌اش بر ملت مقاوم و رشید فلسطین که در حرکتی تاریخ‌ساز، جهان ظلم را به وحشت ‌انداخت و شگفت‌زده کرد.
سلام بر مقاومت و همه دلیرمردانش که توهم زندگی زیر سایه اسارت رژیم تجاوزکار صهیونیستی را یکسره به دور ‌انداخت و آنگاه با در دست گرفتن ابتکارعمل نشان داد که اراده پولادین که ریشه در ایمان به خداوند و تکیه بر مردم خود داشته باشد، بر همه تجهیزات و تسلیحات غلبه می‌کند.
جمهوری اسلامی ایران همه جهان را دعوت به مشاهده این حقیقت می‌کند که انباشت ظلم و بی‌عدالتی بر ملت مظلوم فلسطین، استمرار توهین و اهانت به زنان و زندانیان و هتک حرمت بیت‌المقدس و قبله اول مسلمین، همیشگی نیست و با مقاومت ملت‌ها مواجه می‌شود. بی‌تردید رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول به خطر افتادن امنیت ملت‌های منطقه هستند و باید پاسخگو باشند. جمهوری اسلامی از دفاع مشروع ملت فلسطین دفاع می‌کند و قاطعانه بر این باور است که همان‌طور که پروردگار متعال در قرآن می‌فرماید: «ان العزه لله و لرسوله و للمومنین»؛ عزت ریشه در ایمان، مقاومت و وحدت دارد. عزت ملت‌ها در مصالحه با ظلم به‌دست نمی‌آید؛ و عادی‌‌سازی اسارت ملت آزاده فلسطین، نشدنی است.
دولت‌های مسلمان نیز باید همگام با امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند. دشمن صهیونیستی نیز بداند که معادله تغییر کرده است؛ جنگ‌طلبی به ضرر صهیونیست‌هاست. ملت فلسطین پیروز این میدان است.
سلام بر مقاومت از فلسطین و لبنان و سوریه تا عراق و افغانستان و یمن، سلام بر غزه‌ قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه گروه‌های مقاومت، سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر امام خمینی و امام خامنه‌ای که ملت‌ها را به صراط مقاومت رهنمون و حمایت کردند و سلام بر شهدای مقاومت و شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی.
تماس تلفنی رئیس‌جمهور با زیاد النخاله و اسماعیل هنیه
رئیس‌جمهور بعد از ظهر یکشنبه در تماس تلفنی با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ضمن ابلاغ سلام‌ها و تحیات دولت و ملت ایران به ملت فلسطین و تبریک پیروزی‌های درخشان و چشمگیر مجاهدان و نیروهای مقاومت فلسطینی، گفت‌: آنچه در سرزمین‌های‌اشغالی و در نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی رقم خورد رخدادی عظیم و بی‌بدیل طی 70 سال گذشته بود و شما با این عملیات مبتکرانه و پیروزمندانه حقیقتاً امت اسلامی را خوشحال کردید.
رئیسی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله‌های پیروزی است، تصریح کرد: ما پیروزی نهایی ملت فلسطین را وعده الهی می‌دانیم و ملت ایران همواره در کنار ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل و در صدر آنها ملت آزادی‌خواه فلسطین ایستاده است.
«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفت‌و‌گوی تلفنی از حمایت‌های رهبری، دولت و ملت ایران از مردم فلسطین صمیمانه تشکر کرد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ارائه گزارشی از دستاوردهای نیروهای مقاومت در سرزمین‌های‌اشغالی و وضعیت دشمن صهیونیستی گفت‌: به یاری خدا این روزهای مبارک و این پیروزی‌ها با قدرت ادامه خواهد یافت و ملت فلسطین در راه مقاومت استوار است.
رئیس‌جمهور همچنین در تماس‌ جداگانه با اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی در مورد تحولات فلسطین گفت‌وگو کرد.