به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 303
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 4,363
بازدید ماه: 70,436
بازدید کل: 23,732,247
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۰۱ - حجت‌الاسلام صدیقی،خطیب جمعه تهران: امروز منفورترین چهره در اذهان بشریحکومت آمریکا و صهیونیست‌هاست ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
 حجت‌الاسلام  صدیقی،خطیب جمعه تهران:
 امروز منفورترین چهره در اذهان بشریحکومت آمریکا و صهیونیست‌هاست 
   ۱۴۰۲/۰۷/۲۸

آیت‌الله صدیقی؛ خطیب نخستین نماز جمعه تهران در سال ۱۴۰۲ - همشهری آنلاین

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی، گفت: در مسئله حمله بی‌سابقه و غافلگیرانه دست‌پرورده‌های حاج قاسم سلیمانی، اولین نکته در توضیح این عملیات آن است که چون بعضی از افراد مغرض و بعضی از افراد جاهل اعتراض می‌کردند که چرا حماس به صهیونیست‌ها حمله کرده است، تبلیغات دروغین ناروا، بی‌خبری از واقعیت بیرونی و بی‌خبری از دستورات قرآن کریم اقتضای یک همچون اراجیفی را دارد.
به گزارش فارس، وی بیان داشت: این نکته تربیتی است که کاسب در کسبش، دانشجو در تعلمش، استاد در تعلیمش و همه مدیران در مدیریت‌شان رنگ‌بندگی داشته باشند و سبک زندگی‌شان همه را به یاد خدا بیندازد و ببینند اینها که خودشان را رها نمی‌بینند، مالک دارند و بدون اجازه مالک هیچ اقدامی نمی‌کنند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: چون به آنها حمله شده است، خداوند متعال اذن داده است که اینها هم به پا خیزند و جنگ را با جنگ براندازند، در اسلام اگر احکام جزایی داریم و اگر جنگ و جهاد داریم، مقصود آن است که آتش را خاموش کنند، لذا برای ریشه‌کن کردن اینها، احکام جزائی تعیین شد. وی بیان داشت: دفاع از مساجد مجوز جنگ در اسلام است. مسجدالاقصی یکی از چهار مسجد مقدس و یکی شریف‌ترین و مقدس‌ترین بقای عالم توحید است، به مسجدالاقصی یورش می‌برند، اهانت می‌کنند و اگر سکوت باشد و اگر خون ندهند و اگر مدافعین از حریم حرم خدا دفاع نکنند، مسجد را صهیونیست‌ها اشغال و آن را تخریب می‌کنند، بنابراین حفظ کانون‌های فرهنگی و عبادتی یکی از مجوزهای جنگ است که در این حادثه و واقعه متعدد صهیونیست‌ها وارد مسجد شده و از ورود نمازگزاران  جلوگیری کردند. حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: با این دو مسئله که هم از نظر وحیانی و از نظر فطری و از نظر اجتماعی فلسطینیان مجاز بودند از خود دفاع کنند و این یک حرکت دفاعی و نه تهاجمی است، می‌دانید که رژیم صهیونیستی به دختران و پسرانشان آموزش نظامی می‌دهند و همه آنها مسلح هستند و شهرک‌ها همه پادگان است و مطلقا در آنجا مردم عادی زندگی نمی‌کنند، صهیونیست‌ها گرگ‌های دندان تیزی هستند که پنجه‌هایشان آماده و دندان‌هایشان تیز و اگر مهلت بدهیم، حمله می‌کنند. امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: لذا عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت و تربیت‌شدگان مکتب حاج قاسم در این مرحله یک امر مشروع و مقبول هم در صحنه بین‌الملل و هم نزد وجدان‌های عمومی بلامانع است.
وی با اشاره به در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا توسط صهیونیست‌ها، حمایت‌های دولت‌های غربی، دیوار حائل نفوذناپذیر و امکانات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، گفت: ناگهان صهیونیست‌ها در خواب بودند، صهیونیست‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که هزاران رزمنده ماهر کارآزموده، برق‌آسا از این موانع عبور کنند، به مردم عادی و زنان و کودکان هم کاری نداشته باشند و پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها را در هم کوبیدند و ۱۵۰۰ نظامی را به هلاکت رساندند و عجیب این است که در عملیات طوفان الاقصی بتوانند به پایگاه‌های نظامی ضربه وارد کنند و چتربازها در نقاط حساس وارد شوند و عملیات بکنند و بعد هم به لطف خدا سالم و با اسرای فراوان به غزه برگردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار داشت: یک روزنامه اسرائیلی نوشته است که هزینه یک میلیارد دلار که هزینه ساخت دیوار حائل شد، روز نخست جنگ فرو ریخت و به صورت صفحه کاغذی درآمد.
امام جمعه موقت تهران گفت: آیا رژیم صهیونیستی توانست با دلاورمردان جبهه حق رو‌به‌رو شود؟ نه آنها خانه‌های مردم را بر سرشان ویران کردند، آنها کودکان و مادران را کشتند. فاجعه عظیم است و نسل‌کشی در غزه رخ داده است.
حکومت آمریکا و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی منفورترین چهره و حکومت در افکار عمومی هستند
وی تصریح کرد: دشمن در اوج قساوت به بیمارستان و مدرسه که پناهگاه مردم بود، موشک زد، ولی آنچنان هیجان و عواطف پاک جهانی علیه آنها به حرکت درآمد که اکنون حکومت آمریکا و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی منفورترین چهره و حکومت در افکار عمومی هستند. مردم ما هم آرامش نداشتند و شب و روز اجتماعات عظیمی به راه انداختند و از مردم غزه حمایت کردند. حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: باید به سازمان‌های بین‌المللی نفرین فرستاد. چهار قطعنامه را آمریکا با قانون جنگل وتو کرد و اجازه نداد که آب، برق و دارو به مردم غزه برسد، مرگ بر آمریکا. امام جمعه موقت تهران در پایان سخنانش جملاتی به زبان عربی درباره جنگ غزه بیان کرد.