به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 864
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 7,032
بازدید ماه: 120,697
بازدید کل: 23,784,332
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
823 - نعیم قاسم تأکید کرد: حزب‌الله لبنان در قلب نبرد غزه است ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
نعیم قاسم تأکید کرد:
 حزب‌الله لبنان در قلب نبرد غزه است
   ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

حزب الله دستش روی ماشه است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که حزب‌الله در قلب نبرد مقاومت برای دفاع از غزه و رویارویی با اشغالگران و تجاوز آنها به فلسطین، لبنان و منطقه حضور دارد.
در حالی که گشوده شدن جبهه شمال به صورت فراگیر برای رژیم آپارتاید اسرائیل کابوس شده، «شیخ نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفته است: «حزب‌الله در قلب نبرد مقاومت برای دفاع از غزه و رویارویی با اشغالگران و تجاوز آنها به فلسطین، لبنان و منطقه حضور دارد و به اندازه‌ای که آن را برای رویارویی مطلوب و لازم بداند، دستش روی ماشه است.» او، در اظهاراتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، افزود: «تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، نه تنها جنگ است بلکه کشتار غیر نظامیان، کودکان و زنان و همچنین ویران کردن منازل است. از این رو، نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا و اروپا نیز در این زمینه مسئول هستند.» آن‌طور که ایسنا نوشته است، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: «عملیات طوفان الاقصی باعث شکست فراموش نشدنی برای رژیم صهیونیستی شد و پشتیبانی آمریکا و اروپا از تجاوزگری و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی یک شکست فراموش نشدنی برای بشریت است.»
شلیک موشک از لبنان به اراضی اشغالی
خبر دیگر آن‌که منابع از شلیک یک موشک از لبنان به پایگاه «شتولا» در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. به گزارش ایسنا، خبرنگار المیادین گزارش داد موشکی هدایت شده که از لبنان شلیک شده است پایگاه شتولا رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داد. در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که موشک‌های ضد‌تانک از لبنان به منطقه شتولا شلیک شد. از سوی دیگر، خبرنگار الجزیره گزارش داد که یک جنگنده رژیم صهیونیستی اطراف منطقه کفرشوبا در بخش شرقی جنوب لبنان را با سه موشک هدف قرار داد.
همچنین حزب‌الله لبنان از شهادت 2 تن از نیروهایش در حملات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد. چنان‌که گفته شد، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی مرزهای جنوبی لبنان نیز صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله و این رژیم است؛ تعداد شهدای حزب‌الله در این تنش‌های مرزی به حدود 30 تن رسیده است.