به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 465
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 4,525
بازدید ماه: 70,598
بازدید کل: 23,732,409
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۰۵ - حجت‌الاسلام صدیقی خطیب جمعه تهران: دولت‌های اسلامی دست به تحریم همه‌جانبه اسرائیل بزنند ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حجت‌الاسلام صدیقی خطیب جمعه تهران:
دولت‌های اسلامی دست به تحریم همه‌جانبه اسرائیل بزنند 
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

آیت‌الله صدیقی؛ خطیب نخستین نماز جمعه تهران در سال ۱۴۰۲ - همشهری آنلاین

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه سید حسن نصرالله در جبهه مبارزه با قاتلین همیشه در خط مقدم دیده می‌شود، افزود: بنابراین حضورش یک حضور معنوی، فرهنگی، نظامی و تبلیغی است که با همه وجود خود از جبهه مقاومت حمایت می‌کند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز یمن یکی از ظرفیت‌های جبهه مقاومت است و برای حمایت از مظلومین غزه قد علم کرده است، اظهار داشت: عراق قهرمان و نیروهای حشد‌الشعبی شعله‌های قهر خدا برای نابود کردن اسرائیل هستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی بر همین اساس تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت یک جبهه عظیم بین‌المللی است.
وی با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان و دیدار اخیر دانش‌آموزان و دانشجویان با مقام معظم رهبری، گفت: این ملاقات یک دیداری بسیار مبارک و درس آموزی بود که خار چشم کدخدا‌پرستان است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اتفاقاتی که این روزها در جبهه مقاومت می‌افتد از مکتب ولایت و امامت نشأت گرفته و پرچم آن در دست رهبر ما بوده است، خاطرنشان کرد: هر روز سفره جدیدی به این جبهه مقاومت اضافه می‌شود تا با صهیونیست‌های نژادپرست مقابله صورت گیرد. امیدوارم همه دولت‌های اسلامی همان‌طور که رهبر عظیم‌الشأنمان فرمودند، با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کرده و سفرای این رژیم جعلی را بیرون کنند و دست به تحریم همه‌جانبه اسرائیل بزنند.
مردم عزیز کردستان با استقبال حماسی از رئیس‌جمهور مکتبی ما جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویان اختلاف‌افکن بین شیعه و سنی دادند
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به استان کردستان اظهار داشت: مردم عزیز و مرزبان کردستان چه حماسه‌ای در استقبال از رئیس‌جمهور مکتبی و مردمی ما آفریدند و جواب دندان شکنی به همه یاوه‌گویانی که فکر می‌کنند می‌توانند بین شیعه و سنی ایجاد اختلاف کنند، دادند.
وی گفت: احساسات پاک مردم کردستان اعم از شیعه و سنی در صف واحد قابل تقدیر است البته قبل از این سفر هم رئیس قوه قضائیه دیداری با علمای کردستان داشتند و احساسات و عواطف این مردم نسبت به نظام و پرچمدار نهضت مستضعفان آیت‌الله خامنه‌ای قابل تقدیر است.