به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,154
بازدید دیروز: 7,668
بازدید هفته: 10,822
بازدید ماه: 31,792
بازدید کل: 23,693,614
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۰۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 28 April 2024
الأحد ، ۱۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
881 - خبر هائی از اسلام ستیزان ضد بشر و جنایتکار ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

 خبر هائی از اسلام ستیزان ضد بشر و جنایتکار 

    ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

 بایدن: تکرار می‌کنم من یک صهیونیست هستم!

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا که پیش از این اذعان کرده بود که یک صهیونیست است، در بحبوحه وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه و کشتار هزاران زن و کودک فلسطینی بار دیگر گفت: «یک صهیونیست هستم.»
به گزارش ایسنا، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا طی سخنرانی در کاخ‌سفید به مناسبت جشن یهودی «حانوکا» از روابط دیرینه خود با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سخن گفت. طبق گزارش خبرگزاری رویترز، بایدن تاکید کرد: آمریکا به ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل ادامه خواهد داد. وقتی که چند سال پیش گفتم برای صهیونیست بودن لازم نیست یهودی باشید، انتقادات زیادی به من وارد شد اما من یک صهیونیست هستم.
جو بایدن خطاب به یهودیانی که این تعطیلات را در کاخ‌سفید جشن گرفتند، گفت: اگر اختلافات با نخست‌وزیر اسرائیل را کنار بگذاریم، تعهد من به دولت مستقل یهودی تزلزل‌ناپذیر است.‌ ای مردم، اگر اسرائیل نبود، هیچ یهودی در جهان وجود نداشت. کمک به اسرائیل تا زمانی که حماس سرنگون نشود ادامه خواهد داشت.

 

کاخ‌ سفید:
به ایران پیام داده‌ایم

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با ان‌بی‌سی عنوان داشت: «به ایران پیام داده‌ایم، نمی‌خواهیم شاهد درگیری بیشتری در منطقه باشیم».
ایران بارها اعلام کرده است که هیچ‌گونه نیروی نیابتی در منطقه نداشته و گروه‌های مقاومت در کشورهای منطقه کاملا مستقل و بنا بر صلاح‌دید و تصمیمات خود عمل می‌کنند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز در نشست خبری اخیر خود با خبرنگاران بر این موضوع تاکید کرده است.
آمریکا خود بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی در حملات همه‌جانبه به باریکه غزه به‌شمار می‌آید. آمریکا تاکنون چند صد میلیون دلار تسلیحات برای اسرائیلی‌ها ارسال کرده است. اخیرا نیز دولت بایدن با استفاده از اختیارات اضطراری و بدون مراجعه به کنگره، بیش از 14 هزار گلوله ‌تانک برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده است.
واشنگتن همچنین از مخالفان هرگونه آتش‌بس در غزه به شمار می‌آید. بامداد شنبه بود که واشنگتن قطعنامه آتش‌بس فوری در نوار غزه را وتو کرد. این در حالی بود که 13 عضو دیگر شورای امنیت به این قطعنامه رای مثبت داده و انگلیس نیز به آن رای ممتنع داده بود.
کربی در ادامه مصاحبه با ان‌بی‌سی گفت که واشنگتن به‌شدت نگران گسترش درگیری بوده و این کشور نمی‌خواهد شاهد باز شدن جبهه جنگ در شمال میان اسرائیل و لبنان باشد.
به گزارش فارس، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی ادامه دارد که تلفات غیرنظامیان در باریکه غزه به بیش از 18 هزار کشته و حدود 50 هزار مجروح رسیده است.