به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 13,856
بازدید ماه: 34,826
بازدید کل: 23,696,648
افراد آنلاین: 14
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۴۳ - مراسم عزاداری شب شهادت حضرت ‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
با حضور رهبر انقلاب و جمعی از دوستداران آل‌الله علیهم‌السلام:
 مراسم عزاداری شب شهادت حضرت ‌زهرا سلام‌الله‌علیها
در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد  
  ۱۴۰۲/۰۹/۲۶

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار  شدمراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی( ره) - ایرنا

همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی در سخنانی با ذکر روایتی از حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین نقش امام و ولی در جامعه و وظایف مردم در دفاع از امام پرداخت.

همچنین آقای میثم مطیعی در این مراسم مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی در سخنانی به تبیین موضوع دفاع از مظلوم در سیره حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها پرداخت و در ادامه آقای محمود کریمی در رثای حضرت صدیقه طاهر‌ه سلام‌الله‌علیها مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.


دومین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره)
دومین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها نیز با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از محبان اهل‌بیت ‌علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم حجت‌‌الاسلام والمسلمین عالی با بیان بخش‌هایی از زندگانی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به‌عنوان الگو و شاخص مجاهدان عالم، به تبیین عوامل و زمینه‌های «رشد و سقوط» و «سعادت و خسران» انسان پرداخت و مجاهدت و کار و تلاش با نیت الهی را یکی از عوامل رشد برشمرد.
در این مراسم همچنین آقای سید رضا نریمانی در رثای حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.
اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره)
همچنین، اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم آقای محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی قرآن، آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی به تبیین یکی از آیات قرآن کریم درباره قیام برای خدا پرداخت و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را نمونه کامل و بارز قیام برای خدا در همه عرصه‌های روشنگری اجتماعی و فرهنگی و سیاسی دانست.
در این مراسم هم‌چنین، آقای مهدی سماواتی به قرائت دعای توسل پرداخت و آقای مهدی رسولی در رثای صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها مرثیه‌سرایی کرد.
امسال با توجه به ادامه شیوع برخی بیماری‌های واگیر و تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) هم‌چون سال قبل با حضور تعدادی از عزاداران از جمله خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود و میزبانی از همه مشتاقان عزاداری امکان‌پذیر نیست.