به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,794
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 3,794
بازدید ماه: 69,867
بازدید کل: 23,731,678
افراد آنلاین: 17
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۴۲ - حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری، خطیب جمعه تهران: از عاملان شهادت سید رضی موسوی انتقام سختی می‌گیریم ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری، خطیب جمعه تهران:
از عاملان شهادت سید رضی موسوی انتقام سختی می‌گیریم
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۸

حاج علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران: حوزه های سبک زندگی، دیپلماسی و فضای  مجازی منتظر فتح دلاورانه فرزندان اسلام هستند | سایت انتخاب

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، خطاب به نمازگزاران، اظهار کرد: ماه جمادی‌الثانی سراسر آکنده از یاد حضرت فاطمه زهرا (س) است از فاطمیه شهادت، عازم فاطمیه ولادت هستیم، بیستم ماه جمادی‌الثانی ولادت ایشان است، این ماه تجلی کوثر محمدی (ص) است و طلوع زهره عرش الهی در این عالم در ظلمات زمین که با طلوع نور وجود ایشان از خاک تا افلاک را روشن کرد و از کهکشان وجود پربرکت ایشان ستاره‌های عصمت ظهور و طلوع کردند و زندگی انسان‌ها را روشن کردند، امروز هم خورشید عالم تاب، ذخیره محمدی، علوی و فاطمی از پس ابر غیبت می‌درخشد و امیدواریم با ظهور آن حضرت زمین آکنده از نور جمال حضرت مهدی موعود‌(ع) شود.
ذات فمینیست چیزی جز مردسالاری نیست
وی افزود: جاهلیت مدرن غربی امروز هویت زنان را زنده به گور می‌کند، گاهی با پرچم فمینیست و بر حسب ظاهر پیگیری حقوق زنان را مطرح می‌کنند در حالی که ذات فمینیست چیزی جز مردسالاری نیست و توصیه به زنان برای عبور از هویت خلقتی خودشان است. همچنین در نگاه لیبرالیستی به زنان در جریان سرمایه‌داری با برجسته‌سازی ویژگی جنسیتی زنان، برده‌داری و استثمار نوینی را شکل دادند که از زن یک موجود درجه ۲ می‌سازد، نگاهی که یا او را برای به دست آوردن ثروت یا طعمه‌ای برای لذت‌جویی و کام‌جویی می‌داند.
کاهش حیا و عفت در جامعه هدف آمریکایی و صهیونیستی بود
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فتنه سال گذشته، ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در سرزمین ما بود، اظهار داشت: کاهش حیا و عفت در جامعه، هدف آمریکایی و صهیونیستی بود که پشت سر گذاشتیم. کسانی که حجاب خود را برداشتند، باید آگاه‌سازی شوند. به قول حاج قاسم اینها  فرزندان ما هستند و باید اینها را بیدار و راهنمایی کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری گفت: اما جمع دیگری که اجیر شده دشمن هستند، در پی به بازی گرفتن زن ایرانی و مسلمان هستند و می‌خواهند ولنگاری را در جامعه عادی‌سازی کنند، این جمعیت خودفروخته، ضد مردم و آلت دست دشمنان هستند. با استفاده از ضعف ما در حوزه‌های تربیتی و کوتاهی ما در برابر سرشاخه‌های آمریکایی و صهیونیستی، مشغول جولان دادن هستند و از دستگاه‌های قضائی و امنیتی می‌خواهیم با مجازات آنها به خواسته مؤمنان پاسخ دهند.
از عاملان شهادت سید رضی موسوی انتقام سختی می‌گیریم
امام جمعه موقت تهران با اشاره به تشییع پیکر شهید «سید رضی موسوی» در روز گذشته در تهران، گفت: دیروز تهران شاهد حضور مملو از بصیرت مردمی با وفا، مؤمن و قدرشناس در استقبال از شهیدی دیگر بودیم که او همراه سردار دل‌ها برای پشتیبانی از محور مقاومت بود و صهیونیست‌ها او را بهتر از ما می‌شناختند. دشمنان با موشک به منزل او حمله کرده، او را به شهادت رسانده و ارباً اربا کردند؛ لعنت بر شما که پلیدی و خباثت را به اوج رساندید. ملت ایران انتقام سختی از شما خواهد گرفت.
وی با اشاره به ۴ راهبرد رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات، اظهار کرد: حرکت ملت ایران به سمت قله‌ها ادامه دارد. این بار هم آماده می‌شویم تا هدیه بزرگ انقلاب اسلامی را در آغوش بگیریم. انتخابات هدیه خدا برای استقلال ملت به مردم ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌‌اکبری تصریح کرد: در جریان فتنه آمریکایی  - صهیونیستی سال ۱۳۸۸ آنچه رخ داد درواقع دشمنیِ دشمنان ملت ایران با انتخابات بود، دشمنان ما همیشه «نه به انتخابات» و «تحریم انتخابات» را در دستورکار قرار دادند و اگر هم موفق نشوند، پس از انتخابات، زیر سؤال بردن نتایج آن را پیگیری می‌کنند؛ همان کاری که در جریان فتنه سال ۱۳۸۸ انجام شد، بعد از انتخابات بزرگ و آبرویی که برای ملت ایران فراهم شد، خطرناک‌ترین فتنه بعد از انقلاب به دست نفوذی‌ها و عناصر ساده‌لوح رخ داد.
گفتنی است، در ادامه برگزاری تظاهرات جمعه‌های خشم، مردم انقلابی استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان و ورامین در روز جمعه ۸ دی با شرکت در تظاهرات، جنایات رژیم صهیونیستی و ترور ناجوانمردانه سردار شهید سید رضی موسوی را محکوم کردند و فریاد انتقام سر دادند.
 
خطيب جمعه شيراز:
در فتنه‌های آخرالزمانی باید دنبال ولایت باشیم
تا بصیرتمان را از دست ندهیم، و راه را گم نكنيم 

فرارو | امام جمعه شیراز: اگر دنیا می‌خواهید از رهبری اطاعت کنید، آخرت هم  می‌خواهید از این مرد اطاعت کنید

۱۴ میلیون جوان در آستانه ازدواج داریم. باید بدانیم اگر خانواده به شکل اسلامی تشکیل نشود و خانواده‌های اسلامی ما تحکیم نشود، امید دشمن به اینکه در آینده به انقلاب و اسلام لطمه بزند، زیاد می‌شود. این مطلب را ما باید به جد باور داشته باشیم و در مورد آن اقدامات مناسب انجام دهیم که خانواده در اقدامات سیاسی و اجتماعی افراد تاثیر جدی دارد.
امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه امروز آغاز هفته بصیرت است، گفت: در ۸ دی‌ماه مردم شیراز همراه با مردم چند شهر دیگر قبل از ۹ دی حرکت حماسی خود را آغاز کردند. شهری که شهر فرهنگ است و به تعبیر رهبر معظم در قله فرهنگ است، با همه متانتی که مردم این شهر دارند و آرامشی که در مردم این شهر زبانزد است اما وقتی پای کار ایستادن برای دین می‌رسد، جانانه می‌ایستند.
وی ادامه داد: این مردم در همه طول تاریخ اثبات کرده‌اند جزو پیشقراولان انقلاب اسلامی بوده‌اند و هستند. افتخار برای همه آنهائی که در دوران ستم‌شاهی در وسط این شهر شهید دادند و میدان را برای حکومت اسلامی باز کردند، و در دوران دفاع مقدس نيز مردم شیراز ۵ هزار شهید و مردم استان فارس ۱۵ هزار شهید تقدیم کردند اما اجازه ندادند پرچم دین خدا زمین بخورد و این کار بزرگی است.
امام جمعه شيراز در ادامه سخنان خود مسئله فلسطین را یادآور شد و گفت: فلسطینی‌ها گفته‌اند اگر امروز غزه ایستاده است، از مردم ایران یاد گرفته‌اند یعنی درس مقاومت را از این ملت فراگرفته‌اند و این‌ها باعث افتخار است. دژکام با بیان اینکه ذکر انواعی دارد، گفت: اینکه فرمود ذکرُ علیٍ عبادَهٌ، نکته اصلی است و اگر می‌خواهیم در فتنه‌های آخرالزمانی بصیرتمان را از دست ندهیم، باید دنبال ولایت باشیم. هرجا ولی ایستاده است پشت سرش بایستیم که راه را گم نخواهیم کرد. بصیرت این‌جا تأمین می‌شود، کسی اشتباه نکند. برخی از افراد زیاد تحلیل یاد می‌دهند و تحلیل خوب است اما تحلیل همه جا پاسخگو نیست، چون چیزی رهبر می‌داند که ما نمی‌دانیم و او به خاطر چیزی که می‌داند، جهت‌گیری می‌کند اما ما نمی‌دانیم و چیز دیگری می‌گوییم.