به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 6,070
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 6,070
بازدید ماه: 27,040
بازدید کل: 23,688,862
افراد آنلاین: 14
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۱۲ - پیکر سرباز شهید مدافع امنیت در بوشهر تشییع شد ۱۴۰۲/۱۱/۰۹

   پیکر سرباز شهید مدافع امنیت در بوشهر تشییع شد 

   ۱۴۰۲/۱۱/۰۹

تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع امنیت در بوشهر+عکس
به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت از مصلای نماز جمعه تا بسیج مرکزی بوشهر برگزار شد و برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان تنگستان منتقل شد.
احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در این آیین گفت: اقشار مختلف مردم همواره برای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی با جانفشانی در عرصه‌های مختلف حضور دارند. فداکاری و ایثار نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دفاع از امنیت قابل ستایش است.
وی یادآور شد: شهید حیدری لقب با نثار خون خود درس ایستادگی و مقابله با حوادث را به منصه ظهور رساند. این شهید با وجود اینکه در مرخصی و با خانواده خود برای تفریح در یکی از پارک‌های بوشهر حضور داشت در مقابله با ۲ نفر شرور برای سرقت اموال مردم به شهادت رسید.
پیکر پاک شهید «حسین حیدری لقب» پس از تشییع برای خاکسپاری به روستای عالی حسینی شهرستان تنگستان انتقال داده شد.
گفتنی است، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه 6 بهمن‌ماه، سرباز وظیفه «حسین حیدری لقب» از پرسنل کلانتری ۱۱ فدک خورموج که در مرخصی به سر می‌برد، در پارک سیادت بوشهر و در دفاع از شهروندی که مورد سرقت دو سارق موتورسوار قرار بود، به شهادت رسید.   

 
 
شهادت سرباز وظیفه حسین حیدری لقب،
بر اثر تیراندازی در شهرستان بوشهر 
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام خبر دستگیری قاتلان سرباز فراجا در بوشهر، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:
ساعت۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه، سرباز وظیفه حسین حیدری لقب، از پرسنل کلانتری ۱۱ فدک خورموج، در پارک سیادت بوشهر، پس از شنیدن صدای امدادخواهی یکی از شهروندان که وسیله شخصی‌اش (اسپیکر) توسط دو نفر سارق به سرقت رفته بود، به سرعت برای دستگیری آنان، وارد عمل شد که متاسفانه سارقان با استفاده از سلاح گرم، این مامور وظیفه‌شناس را مورد اصابت قرار دادند و این سرباز غیور، پس از اعزام به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
وی افزود: به محض اعلام خبر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار تیم اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و متهمان به محض اینکه متوجه حضور ماموران شدند اقدام به تیراندازی نموده که در اقدام مقابله به مثل ماموران، قاتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به همراه همدستش دستگیر شد. در بازدید از مخفی‌گاه متهمان، یک قبضه کلت کمری، اسپیکر سرقت شده و موتورسیکلت مورد استفاده متهمان کشف و ضبط گردید.

Image result for ‫گل لاله‬‎