به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 2,023
بازدید ماه: 117,529
بازدید کل: 23,779,327
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۳۷ - سردار فدوی: مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات شکست دیگری را به دشمن تحمیل می‌کنند ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
سردار فدوی:
مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات
شکست دیگری را به دشمن تحمیل می‌کنند
   ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

سردار فدوی: فناوری‌هایی داریم که کسی خبر ندارد و آمریکایی‌ها زمانی متوجه  می‌شوند که آن‌ها را به کار ببریم | خبرگزاری فارس

سردار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی که در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد، اظهار داشت: سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته به دلیل حضور همیشه مردم در صحنه است و این ضمانت خداوند است که همواره طرفدار و یاری‌گر جبهه حق است.
وی خاطرنشان کرد: در هیچ مقطع زمانی و در هیچ نقطه جهان، این‌گونه جبهه استکبار علیه ملتی دسیسه نمی‌کند ولی ایستادگی و مقاومت مردم ایران باعث شده تا دشمن نیز به شکست خود معترف باشد و جرأت شلیک کردن حتی یک گلوله به سمت ایران را به خود راه ندهد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اینکه امروز ملت ایران یکپارچه علیه آمریکای جنایتکار ایستادگی می‌کند، به این دلیل است که آمریکا همواره به دنبال همراه کردن ایادی خود علیه مظلومان عالم بوده است و هیچ گاه از مظلومی دفاع نکرده است، از این رو با خفت و خواری این‌گونه وانمود می‌کند که ایران عامل تنش در منطقه است.
سردار فدوی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به جهانیان درخصوص جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا در منطقه، گفت: خیزش امروز دنیا علیه اسرائیل، نتیجه انقلاب اسلامی ملت ایران است، مردم دنیا اکنون شعارهای انقلاب اسلامی را علیه آمریکا و اسرائیل سر می‌دهند و به خوبی متوجه شده‌اند که آمریکا ۷۵ سال آن‌ها را درخصوص قضیه اسرائیل فریب داده است.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند، خاطرنشان کرد: دشمن بار دیگر با اشتباهات محاسباتی، این‌گونه القا می‌کند که مردم ایران در انتخابات شرکت نمی‌کند، در صورتی که قطعا مردم ایران با حضوری پرشورتر از قبل، شکست دیگری را در کارنامه سراسر خفت آنان ثبت می‌کنند.