به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,869
بازدید دیروز: 3,016
بازدید هفته: 8,945
بازدید ماه: 75,018
بازدید کل: 23,736,828
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 6 May 2024
الاثنين ، ۲۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
***مادر شهیدان جوادسپهری در قطعه ۲۵ بهشت زهرا(س) آرام گرفت ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

مادر شهیدان جوادسپهری در قطعه ۲۵ بهشت زهرا(س) آرام گرفت 

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

از مادر شهیدان جواد سپهری تجلیل شد

مادر شهیدان جوادسپهری در قطعه ۲۵ بهشت زهرا(س) آرام گرفت - ایرنا

مادر شهیدان جوادسپهری در قطعه ۲۵ بهشت زهرا(س) آرام گرفت - ایرنا

شهرری - ایرنا - مادر شهیدان سپهری بعد از تشییع در محله یوسف آباد تهران در قطعه ۲۵ بهشت زهرا آرام گرفت.

مراسم تشییع خانم رقیه تقی پور صفایی مادر گرامی شهیدان سپهری روز شنبه با حضور حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌ فرد و محمدحسن اختری و جمع کثیری از اهالی یوسف آباد تهران برگزار شد و بعد اقامه نماز بر پیکرش در قطعه ۲۵ بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

حسن جواد سپهری فرزند ارشد و اولین شهید این خانواده بود که در سن ۲۲سالگی بر اثر اصابت خمپاره در عملیات مسلم بن عقیل در نهم مهرماه سال ۱۳۶۱ و در گیلان غرب به شهادت رسید.

اما فرزند دوم این خانواده جانباز شهید علی اکبر بود. وی پس از مجروحیت شدید در منطقه مهران و تحمل سال ها رنج و درد برجای مانده از دفاع مقدس در سال ۱۳۸۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

علی اصغر نیز فرزند کوچک حاج حسین جواد سپهری بود که به تأسی از پدر و برادرانش در جبهه های جنگ حضور پیدا کرد. او در روزهای پایانی جنگ و در سن ۲۰ سالگی به غافله شهدا پیوست.

مرحوم حاج «حسین جوادسپهری» پدر این شهیدان که از معتمدین خوشنام محله یوسف آباد تهران بود نیز ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ دعوت حق را لبیک گفت و به جوار فرزندان شهیدش پیوست.

 

پیام تسلیت رییسی

در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام جواد سپهری

پیام تسلیت رییسی در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام جواد سپهری - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «حسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر جوادسپهری» و خواهر شهید سرافراز «ابوالقاسم تقی‌پور صفایی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام جواد سپهری و خواهر شهید والامقام تقی‌پورصفایی تصریح کرد: این مادر پرهیزگار و صبور، عزیزان دلبند خود را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه زهرا (س) فراغ عزیزانش را بردبارانه تاب آورد و تصویری درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم رقیه تقی‏‌پور صفایی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «حسن، علی‌‏اصغر و علی‏‌اکبر جواد سپهری» و خواهر شهید سرفراز «ابوالقاسم تقی‌‏پور صفایی»، موجب تأثر خاطر شد.

این مادر پرهیزگار و صبور، عزیزان دلبند خود را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه زهرا (س) فراغ عزیزانش را بردبارانه تاب آورد و تصویری درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این بانوی مومنه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان و برادر گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و تسلی خاطر مسئلت دارم.

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

تسلیت قالیباف در پی درگذشت مادر شهیدان «سپهری» 

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

محمدباقر قالیباف - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حاجیه خانم رقیه تقی‌پور، مادر شهیدان سپهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حاجیه خانم رقیه تقی‌پور، مادر شهیدان والامقام حسن، علی‌اکبر، علی‌اصغر و جواد سپهری را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مومنه و صبور حاجیه خانم رقیه تقی‌پور، مادر شهیدان والامقام حسن، علی‌اکبر، علی‌اصغر و جواد سپهری موجب تأسف و تأثر شد.

این مادر مکرمه و فداکار، به‌حقیقت الگوی ایثار و استقامت و بنده صالحه خداوند بودند که با تقدیم فرزندانی قهرمان و رشید در راه انقلاب و سرافرازی نظام، درس وفاداری و ایمان را به همگان آموختند و به‌طور یقین این جایگاه رفیع در یاد و خاطره مردم قدرشناس باقی خواهند ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف تهران، دوستان و آشنایان، خاندان معزز سپهری و بستگان محترم، برای آن فقیده سعیده، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی.